2smart4u Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Hallo ik ben me eigen project begonnen maar, Als ik het zelf moet doen kost het teveel tijd, En zoveel tijd heb ik niet Dus ik dacht om modders te gaan vragen kheb een aantal modders nodig. Voor: 1.om missies te maken 2.om gebouwen te maken enz. zelf doe ik het land en de auto's als jullie mee willen helpen hoor ik dat graag VC modding kijk op deze site wat je moet doen om je aantemelden om mee te helpen aan het nieuwe project loony city naam kan veranderd worden kwist nog geen naam dus moest ff snel doen Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Dit hoort (lijkt me) in Modding General. Ook als je een project wil starten kan je een PM naar Joriz sturen en vragen of je forumruimte kan krijgen . Ikzelf kan niet modden en kan dus ook niet meedoen. Kijk hier maar even. Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 --verplaatst naar Modding General-- Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ten eerste wat kan je zelf? Wat heb je reeds gemaakt want iedereen kan wel zeggen dat hij een project begint? Ten tweede waarom help je niet mee met een van de andere projecten? Reageren
vice cityr Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 wat veranderd er allemaal? Reageren
McShaker Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 ik wil wel mee helpen kleding of paintjob's te maken... Maar eerst wil ik ff van je weten in wat voor style alles gaat etc. ? En ik heb net ook aan iemand anders gevraagd om mee te doen met ze project... eens kijken of dat doorgaat Reageren
Jozz Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik kan het jammer genoeg niet.maar als ik het kon dan deed ik mee.srry Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Wat houd deze mod in? Wat gaan jullie maken? Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Hey Vriend Ik Wil je Best Helpen Heb Aleen Txt Bestanden nodig de naam en zeg maar wat ik moet make dan en ik maak wel Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 TXT bestanden heb je niet bij GTA, je bedoelt waarschijnlijk TXD, een textuurbestand . Reageren
Jozz Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ff tussendoor.2smart4u is de mod al ver af? Ik wil hem zeker niet downloaden als tie klaar is. Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.