PhoenixShard Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 (bewerkt) Goedeavond iedereen! Mijn naam is Phoenixshard en ik heb jullie hulp nodig. Een vriend en ik hebben bij de lokale radio een show opgezet waar we ook al draaien. Het enige wat nog ontbreekt is een logo we hebben wel al een concreet idee maar het moet nog uitgewerkt worden. Type: Logo Radio Stijl: Modern Grootte: 320x240 zodat het logo altijd nog verkleind kan worden Voorbeeld: Tekst: Zoals te zien; Drop !T waarbij de "o" vervangen wordt door rotella drop die naar beneden valt en de T met verlengde balk waarbij het uitroepteken naar beneden valt De letters zelf mogen gerust ook dikker maar had deze als basis gebruikt. Rand: Om elke letter een witte rand met dikte 2px Kleuren: Drop moet in de kleur zwart en !T in het rood Alvast heel erg bedankt! Bewerkt: 18 juli 2013 door PhoenixShard
PhoenixShard Geplaatst: 19 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Er is al een logo ontworpen dus op dit topic kan een slotje!
Recommended Posts