Jump to content

Michael's therapeut


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Michael heeft probleempjes. Hij gaat af en toe in de trailer naar een therapeut toe.

Dat een personage probleempjes heeft en daarvoor naar een therapeut gaat is leuk

voor het karakter van de personage.

Maar wat heeft dat met het spelen te maken?

Waarvoor moeten wij straks als speler met Michael naar de therapeut toe?

Wat is het nut daarvan? Wat gebeurt er als je bij die therapeut bent geweest?

Hoe kan je een bezoek bij een therapeut in een spel nuttig maken voor het verhaallijn?

Wat denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jouw post goed begrijp ben je bang dat we uurtjes moeten uitzitten bij ellenlange, saaie cutscenes die een bezoek bij een therapeut uitbeelden? Ik zou daar niet bang voor zijn. :)

Feit en belangrijk is dat Michael hulp van de therapeut nodig heeft en dat dat invloed zal hebben op de storyline. De manier waarop-ie handelt en beslissingen maakt bijvoorbeeld. Maar ik denk ook dat de therapeut een rol gaat spelen in de missies. Immers: cutscenes betekenen in 99% van de gevallen missies, en we hebben duidelijk het ''I think you need a new therapist'' gezien. Wellicht blijkt de therapeut een soort dubbelleven te leiden en dus ook een crimineel te zijn die samenwerkt met Michael. We weten niet wat het precies zal brengen, maar denk maar niet dat we veel tijd op de ligbank van Michaels therapeut gaan besteden. ;)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet dat je naar de Therapeut zal gaan, maar eerder naar jouw komt. In de vorm van cutscenes. Daarnaast kan e tussentijds van personage willen en kom je midden in iets terecht van dat personage, in dit geval kan dat dus een gesprek tussen de therapeut en Michael zijn.

Ik denk dat je je inderdaad niet hoeft bang te maken en zoals Foreigner ook zegt, wie weet heeft de therapeut wel een criminele achtergrond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet echt dat het een nut heeft. Het is meer omdat het begrijpelijk is voor een gepensioneerde bankrover en familieman om eem therapheut te hebben. Zoals hij in de trailer zegt. Het gaat niet lekker in zijn familie, maar hij wil er wel voor ze zijn. En tegelijkertijd wil hij ook het stelen en roven.

De echte reden dat die therapeut erin zit is omdat hij gebasseerd is op een film, zoals meerdere dingen in GTA V zijn. Ook maakt het het verhaal geloofwaardigger.

Ik denk dus zelf dat het meer voor het verhaal is, maar het zou niet raar zijn als ze de therapeut bij het spel gaan trekken. Als je bijvoorbeeld met Michael net een achtervolging hebt gehad en een ruzie met zijn familie heeft gehad, dat hij dan naar zijn therapeut gaat. Ik denk ook dat als Trevor bij het spel word betrokken dat hij dan uit een psychiatrische inrichting of een afkickkliniek komt en dat Michael en Franklin ze eruit halen omsat het beter met hem gaat en zij hem in de gaten kunnen houden (volgens mij is de volgorde van de caracters namelijk Michael in het begin, dan Franklin en dan Trevor. Dat omdat Trevor jaloers is op Michael omdat het hem zo makkelijk afgaat, Franklin zorgt voor de evenwicht. Trevor en Michael kennen elkaar, maar Trevor en Franklin elkaar niet. De combinatie Trevor, Franklin en Michael kan ook bijna niet. De enige andere mogelijkheid dan die ik als eerst meldde is Franklin, Michael en Trevor.)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jouw post goed begrijp ben je bang dat we uurtjes moeten uitzitten bij ellenlange, saaie cutscenes die een bezoek bij een therapeut uitbeelden? Ik zou daar niet bang voor zijn. :)

Ow nee hoor. ;)

Goeie meningen hierboven. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook kunnen dat die gesprekken met de therapeut gedeetelijk interactief gaan zijn. Dat je zelf dus tot op zekere hoogte je antwoorden bepaald en zo opdie manier de verhaallijn wat veranderd. Heb wel al gelezen dat er geen echte veranderende keuzes in het verhaal zitten, maar misschien is een vorm van keuze nog wel mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zie je de therapeut enkel maar in de begin scene van het spel en eindigt die scene met 'I think you need a new therapist.' en zien we hem dan nooit meer terug. Lijkt mij wel ergens wat onwaarschijnlijk en anders zullen er bepaalde missies verbonden zijn aan die cutscenes. Hoewel het mij ook nogal raar lijkt als de therapeut een opdrachtgever is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel het mij ook nogal raar lijkt als de therapeut een opdrachtgever is. :puh:

In de wereld van GTA kan alles. ;)

Idd, maar het zou ook goed kunnen. Dat die therapeut biivoorbeeld zegt: Besteed meer tijd aan je familie, ga een stukje met ze fietsen, ga een dagje naar het strand of vaar een stukje door de stad om tot rust te komen en om er voor je familie te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook kunnen dat die gesprekken met de therapeut gedeetelijk interactief gaan zijn. Dat je zelf dus tot op zekere hoogte je antwoorden bepaald en zo opdie manier de verhaallijn wat veranderd. Heb wel al gelezen dat er geen echte veranderende keuzes in het verhaal zitten, maar misschien is een vorm van keuze nog wel mogelijk.

Ik hoop ook wel dat zo iets kan, zou alles wat leuker maken, soort omgekeerd systeem uit LA noire. Al denk ik wel dat die therapeut niet lang zal blijven, zou het vooral raar vinden als michael stijds blijft terugkeren nadat hij een groot crimineeel is. ..|..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...