Jump to content

[Discussie] karakters


Xivallon

Recommended Posts

Michael. (Ex) dief, slechte vader maar wel erg rijk. Hij heeft een therapeut, gebasseerd op een film waarvan ik de naam niet meer weet. Hij probeert orde in Michaels leven te brengen.

Franklin. Een auto verkoper, en gaat volgens hem zelf met de verkeerde vrienden om. Michael wil hem helpen.

Trevor. Ex-vlieger van de luchtmacht. Hij is... niet normaal. De familie van Michael vind hem maar eng en wol hem er liever niet bij hebben. Trevor en Michael kennen elkaar al van voor dat het spel zih af speelt.

Nu vragen jullie je misschien af, waar gaat dit topic dan over? Erg simpel. Wat verwachten jullie van de karakters. Zou jij raar op kijken als je naar Trevor switched en hij in de politiebureau een paar agenten aan het afknallen is? En wat verwachtjij hoe de volgorde van de spelers. Ze komen niet tegelijk. Dus met wie begin je en met wie ga je verder? Hier kan je alles kwijt.

En ik begin.

De volgorde is volgens mij Michael, Franklin, Trevor.

Michael verhuist namelijk naar Los Santos, dan zou het raar zijn niet met hem te beginnen.

M, T, F & M, F, T blijven dus nog over. Maar M en T kunnen niet samen omdat T jaloers is op M, en omdat bij Trailer 2 word gezegd: "Franklin, Trevor. A good friend of me. Trevor, Franklin. The son I always wanted." Nou weet ik dat T en M elkaar al voor het spel zich afspeelt elkaar kennen. F en M niet. Dus F moet voor T komen omdat op het moment dat er iemand bij komt M zowel F als T kent. Dus het moet M, F, T zijn. Er zijn nog meer bewijzen, maar dit is goed genoeg volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst even dit:

Michael. (Ex) dief

Beter maak je er van dat hij een (ex-)bankovervaller is die een deal heeft met de FIB

Franklin. Een auto verkoper. Michael wil hem helpen.

Hij is een repo man voor een Armeense autodealer (Simeon Yetarian, Premium Deluxe Autosport). Hij haalt dus auto's terug, die mensen van zijn baas hebben gekocht, maar ze eigenlijk niet kunnen betalen.

Trevor. Trevor en Michael kennen elkaar al van voor dat het spel zih af speelt.

Kleine toevoeging: Trevor en Michael hebben eerder samengewerkt in het overval-wereldje, maar waarschijnlijk is Trevor ook gestopt toen Michael die deal sloot met de FIB.

En overigens denk ik dat Michael's zoon Jimmy/James Trevor wel aardig vindt, aangezien Jimmy net zo'n vreemd figuur vindt. Michael's vrouw Amanda vindt Trevor maar een viezerik. En dat is hij ook :puh:

Voor de rest ben ik het wel met je eens ;) Ik denk dat Michael Franklin voor het eerst ontmoet bij het strand (die scene met Franklin, Lamar en Michael, trailer 2, 0:40. Lamar: 'Can you tell me where Berto Beach House is?').

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...