ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb net een nieuw Forum gestart, en ik wou graag dezelfde skin als dit forum Hoe installeer ik deze? Reageren
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Druk op google: Cali Skin V5 Dan krijg je veel sites van die , Er zit normaal een "read me" bij. Wat voor forum heb jij? (Invision free of iets anders...) Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren
ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Druk op google:Cali Skin V5 Dan krijg je veel sites van die , Er zit normaal een "read me" bij. heb ik al gedaan, maar ik krijg allemaal Franse sites en dode links :huh: Reageren
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Wat voor forum heb jij? (Invision free of iets anders...) Want bij invision free heeft site waar dat op staat. Normaal moet je er een server voor hebben EDIT : Graag gedaan. Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren
ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Wat voor forum heb jij? (Invision free of iets anders...)Want bij invision free heeft site waar dat op staat. Normaal moet je er een server voor hebben k heb een goede site gevonden !! voor V6 zelfs heel erg bedankt EDIT: Hij doet ut Bewerkt: 14 juli 2005 door ZeroHero Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.