Jump to content

Externe Harde schijf werkt niet meer


Davedavy

Recommended Posts

Dag allen,

Ik wou mijn externe harde schijf gebruiken maar stuitte op een probleem, zodra ik hem insteek kan ik hem wel zien in Computer maar niet bereiken of mijn bestanden zien. Als ik hem probeer te openen, laad die eerst erg sloom om later aan te geven dat die schijf G niet kan bereiken ivm een parameter fout. Nu heb ik hem proberen te formatteren wat ook niet kon, toen geprobeerd via MiniTool partition de partitie te verwijderen en een nieuwe te maken, ook zonder baat. Iemand die een idee heeft hoe dit op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

- Welke externe harde schijf is het?

- Heb je al eens proberen prutsen in Apparaatbeheer(zo krijg ik meestal problemen met usb-apparaten opgelost)?

- Werkt de externe HDD op een andere PC wel zonder problemen?

Link to comment
Delen op andere websites

- Welke externe harde schijf is het?

- Heb je al eens proberen prutsen in Apparaatbeheer(zo krijg ik meestal problemen met usb-apparaten opgelost)?

- Werkt de externe HDD op een andere PC wel zonder problemen?

LG HXD 5

Word niet meer weergegeven in Apparaatbeheer, ook niet in Computer.

Op andere pc werkt die wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er waren geen drivers, wel geprobeerd Chipset drivers opnieuw te installeren maar het is gelukt! Via Minitool partition Wizard, eerst partitie verwijderd, daarna nieuwe gemaakt als primary ipv logic en toen nog eens geformateerd naar NTFS. Daarna klikken op apply, even wachten en werkt weer! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...