Jump to content

Laptop valt vaker uit dan normaal


Michael

Recommended Posts

Als hij gewoon helemaal uitvalt zonder enige melding, dan gok ik op een te hoge temperatuur. Neem je fietspomp(ja, ik ben serieus) en blaas je ventilatiegaatjes eens goed uit. Deze gaatjes bevinden zich meestal aan de zijkant van je laptop. Na een aantal jaren gebruik zullen er wat stofwolkjes uitkomen door het blazen, ik spreek uit ervaring.

Tevens is het aanschaffen van een laptopkoeler geen verspild geld. Het kan echter ook dat je PC uitvalt door een virus(lijkt me echter minder waarschijnlijk), de beste scanner is in dit geval MBAM. Zie hiervoor dit artikel uit de softwarehandleiding. Als je nog geen virusscanner hebt, verwijs ik je graag door naar dit artikel.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij gewoon helemaal uitvalt zonder enige melding, dan gok ik op een te hoge temperatuur. Neem je fietspomp(ja, ik ben serieus) en blaas je ventilatiegaatjes eens goed uit. Deze gaatjes bevinden zich meestal aan de zijkant van je laptop. Na een aantal jaren gebruik zullen er wat stofwolkjes uitkomen door het blazen, ik spreek uit ervaring.

Tevens is het aanschaffen van een laptopkoeler geen verspild geld. Het kan echter ook dat je PC uitvalt door een virus(lijkt me echter minder waarschijnlijk), de beste scanner is in dit geval MBAM. Zie hiervoor dit artikel uit de softwarehandleiding. Als je nog geen virusscanner hebt, verwijs ik je graag door naar dit artikel.

Ik denk inderdaad dat er een virus op mijn computer staat. Maar ik zou je artikel even lezen.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn windows word vaker dan normaal uitgeschakeld terwijl ik niks doe. Kan ik hier iets aan verbeteren?

Valt de laptop helemaal uit Extreem?

Of gaat ie slechts in soort "slaapstand" na er een tijdje niks mee gedaan te hebben, terwijl die wel aanstaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn windows word vaker dan normaal uitgeschakeld terwijl ik niks doe. Kan ik hier iets aan verbeteren?

Valt de laptop helemaal uit Extreem?

Of gaat ie slechts in soort "slaapstand" na er een tijdje niks mee gedaan te hebben, terwijl die wel aanstaat?

Hij valt dan helemaal uit. En wanneer ik hem aandoe krijg ik een melding dat hij onverwacht werd uitgezet en dat hij niet kon opgelost worden :7 (Windows 7)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je temperatuur van je laptop nadat je er even op bent gegaan? (kan je meten met Speccy)

Generated by Piriform Speccy v1.22.536

20 Jul 2013 @ 15:08

249.pngOverzicht

Besturingssysteem

Windows 7 Starter 32-bit SP1

Processor

Intel Atom N450 @ 1.66GHz:

68 °C

Pineview-N 45nm Technologie

RAM

1,00GB Single-Kanaal DDR3 (5-5-5-15)

Moederbord

Acer AOD255 (CPU):

62 °C

Grafisch

Algemeen PnP-beeldscherm (1024x600@60Hz)

Intel Graphics Media Accelerator 3150 (Acer Incorporated [ALI])

Intel Graphics Media Accelerator 3150 (Acer Incorporated [ALI])

Harde schijven

233GB Western Digital WDC WD2500BEVT-22A23T0 (SATA):

41 °C

Optische schijven

ELBY CLONEDRIVE SCSI CdRom Device

MagicISO Virtual DVD-ROM0000

Geluid

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...