xCrazyShotgun Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Ik heb slechte gevoelens over Fred Rutten, ik ben bang dat Feyenoord niet eens aan de einde van het seizoen in 2015 de top 10 gaat bereiken. Maar hopelijk heb ik ongelijk. Reageren
Venzio Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Fred Rutten is echt geen slechte trainer, was onder Guus Hiddink zeer belangrijk voor het team en maakt bij veel teams waar hij komt de spelers echt beter. Top 10 is natuurlijk onzin dat je dat niet zou halen, dat gebeurd alleen als Pellé en nog wat andere spelers vertrekken maar Rutten kan jeugdige spelers ook gewoon beter laten spelen. Dat hij bij Vitesse ontslagen is begreep ik niet geheel eigenlijk, pakte met Vitesse uit alle topwedstrijden 19 van de 24 te pakken punten, hij liet het alleen tegen de kleinere liggen. Kampioen worden gaat zeer waarschijnlijk niet lukken met Rutten maar dat had net zo min gebeurd als je Adriaanse of van Gaal had, Feyenoord heeft geen geweldige selectie en ook nog steeds geen geld om te investeren. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Ajax morst punten bij Cambuur... Geen idee of het terecht is, maar voor zo'n uitslag is geen enkel excuus. Twente zelfs verloren van GAE Reageren
Venzio Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Ajax morst punten bij Cambuur... Geen idee of het terecht is, maar voor zo'n uitslag is geen enkel excuus. Twente zelfs verloren van GAE Zonde, nog thuis ook.. Had liever een overwinning van Ajax gezien omdat Vitesse nu op 'slechts' 6 punten staat en zij er dan volgende week nog extra voor zullen gaan. Ajax heeft PSV een dienst bewezen door van Feyenoord te winnen, dan moeten wij jullie volgende week maar zo goed als 'kampioen' maken door van Vitesse te winnen. Als jullie dan thuis ook nog van Vitesse en Twente winnen, graag! PSV staat nu op 5 punten van plek twee en ik geloof er echt nog in, het kan nog! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Sinds wanneer werken Ajax en PSV samen? Reageren
Venzio Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Sinds wanneer werken Ajax en PSV samen? Dat zeg ik niet maar je kunt het elkaar wel makkelijker maken door 'gewoon' te winnen, als Ajax dat wilt doen, graag! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Sinds wanneer werken Ajax en PSV samen? Ik vind het zo mooi om dit van Venz te zien. Het moet eens afgelopen zijn met het haten op andere clubs, alleen supporter zijn van een club. Ik heb daar zo'n hekel aan (ondanks dat ik het zelf ook vaak met PSV doe :$ maar wel in mindere mate!!!). Ik woon in Rotterdam (maar ben voor Ajax), en enorm veel Feyenoord-"supporters" vinden het erger als Ajax wint dan dat Feyenoord verliest. Dat kan toch niet? In deze post van Venz hierboven geeft hij alleen maar aan dat alles van andere clubs mag, zolang zijn club er maar beter van wordt. Zijn concurrenten moeten verliezen, van wie ook. Dat vind ik een veel leukere instelling. Moet zeggen, heb altijd best een hekel gehad aan PSV, maar ik zou het tof vinden mochten zij nu tweede worden. Gewoon omdat ze halverwege nog in het rechter rijtje stonden. Dat is best klasse. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 PSV verdient het niet om nog bij de top 3 aan te sluiten, gezien het slechte spel van de eerste seizoenshelft. Overigens een prachtige prestatie van Cambuur, die ook nog bijna in de laatste minuut weet te winnen van Ajax. Had ik van te voren nooit verwacht. Natuurlijk heeft de club uit m'n stadje steeds betere resultaten tegen topclubs, dus het gaat echt lekker. Mag niet klagen met een elfde plaats. Ook Feyenoord heeft bewezen te kunnen winnen zonder Pelle. Ik had eerlijk gezegd ook wel winst verwacht. Feyenoord kan namelijk EINDELIJK een op een normale manier voetballen. Ik denk dat Feyenoord liever zo speelt dan dat ze elke bal op Pelle moeten geven. Nu konden ze lekker 'vrij' spelen. Mooi resultaat! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Ook Feyenoord heeft bewezen te kunnen winnen zonder Pelle. Ik had eerlijk gezegd ook wel winst verwacht. Feyenoord kan namelijk EINDELIJK een op een normale manier voetballen. Ik denk dat Feyenoord liever zo speelt dan dat ze elke bal op Pelle moeten geven. Nu konden ze lekker 'vrij' spelen. Mooi resultaat! Het één sluit het ander toch niet uit? Waarom zou je niet beide tactieken hanteren? Reageren
Venzio Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 PSV verdient het niet om nog bij de top 3 aan te sluiten, gezien het slechte spel van de eerste seizoenshelft. Dat vind ik onzin, het gaat om het uiteindelijk aantal punten. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Sinds wanneer werken Ajax en PSV samen? Ik vind het zo mooi om dit van Venz te zien. Het moet eens afgelopen zijn met het haten op andere clubs, alleen supporter zijn van een club. Ik heb daar zo'n hekel aan (ondanks dat ik het zelf ook vaak met PSV doe :$ maar wel in mindere mate!!!). Ik woon in Rotterdam (maar ben voor Ajax), en enorm veel Feyenoord-"supporters" vinden het erger als Ajax wint dan dat Feyenoord verliest. Dat kan toch niet? In deze post van Venz hierboven geeft hij alleen maar aan dat alles van andere clubs mag, zolang zijn club er maar beter van wordt. Zijn concurrenten moeten verliezen, van wie ook. Dat vind ik een veel leukere instelling. Moet zeggen, heb altijd best een hekel gehad aan PSV, maar ik zou het tof vinden mochten zij nu tweede worden. Gewoon omdat ze halverwege nog in het rechter rijtje stonden. Dat is best klasse. Ben dit 100 procent met je eens. Een vriend van mij is voor Ajax en het in zijn status anti feyenoord. Dan denk ik zet gewoon dat je voor een club bent en niet tegen een club.. Oja en mensen die het er veel moeite mee hebben als Ajax wint hebben ze een moeilijk seizoen Bewerkt: 10 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 PSV heeft gewonnen van Vitesse! Heb alleen het laatste kwartier gezien, best wel billen knijpen. Als Ajax morgen wint (laten we dat eerst maar afwachten voordat we al te vrolijk gaan zijn ), heeft Ajax met nog 6 wedstrijden te gaan een voorsprong van 9 punten... Dat moet toch kunnen lukken, zou je zeggen. Maar in deze competitie weet je het nooit. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ajax word 99,9% kampioen. Helaas maar ach, maar wat een heerlijke avond idd. Vitesse gewoon in Arnhem verslagen, waar ik 3-1 had voorspeld. PSV is de laatste weken goed bezig, en het is iig weer iets meer om trots op te zijn na het drama van vooral voor de winterstop. PSV Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Wat bijzonder veel arbitraire blunders vandaag... Die ellenboogstoot tegen Depay, een strafschop gegeven van een overtreding BUITEN het strafschop gebied (tegen FC Groningen), een zuivere, duidelijke strafschop niet gegeven (ook ten nadele van FC Groningen), ... Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Zat mij daarnet inderdaad behoorlijk te ergeren aan de arbitrage. Ik blijf niet snappen waarom er miljoenen worden uitgegeven aan duikelende en verongelijkt kijkende spelers, maar dat technische hulpmiddelen of video-scheidsrechters uit den boze zijn. Natuurlijk kan er een meningsverschil over overtredingen zijn, maar vandaag zijn er toch overduidelijke blunders gemaakt die zo simpel opgelost hadden kunnen worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.