Venzio Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Wat een weekend; PSV die van Vitesse wint, Twente die in de laatste seconde de 2-1 scoort en Ajax die gelijk speelt tegen NAC... Wat een geluk dat Twente heeft gehad zeg, anders hadden we daar al over geweest. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 PSV heeft minstens zoveel geluk gehad, met een makkelijk gegeven strafschop en een blunder van de keeper. Bizar dat niemand "lucky Twente" of "lucky PSV" zegt, als Ajax dit geluk had gehad... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Tja.. Ajax laat weer punten liggen. Ze hadden gewoon hier de 3 punten moeten pakken net als dat dat vorige week had gemoeten. Maarja 8 punten voor en nog 7 wedstrijden moet lukken. Reageren
Dippie Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 En dan hebben jullie het nog niets eens gehad over de geweldige actie van Marco van Basten, na de rode kaart van Christiaan Kum http://foxsports.nl/video/199875-de-woede-uitbarsting-van-van-basten.html Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Tja.. Ajax laat weer punten liggen. Ze hadden gewoon hier de 3 punten moeten pakken net als dat dat vorige week had gemoeten. Maarja 8 punten voor en nog 7 wedstrijden moet lukken. Correctie: zou moeten lukken. Na een gelijkspel tegen Cambuur en tegen NAC, met nog een wedstrijd voor de boeg tegen Twente en Vitesse en daarnaast de altijd moeilijke wedstrijd tegen ADO en uit bij Heracles (kunstgras)...ben ik er nog niet helemaal zeker van. Ajax speelt slecht en heeft nog het moeilijkste programma (op papier) van alle titelkandidaten. Als ze de afgelopen 2 wedstrijden "gewoon" hadden gewonnen; ok. Dan stonden ze elf punten voor. Maar nu? Het zou moeten lukken, maar ik durf er niets meer over te zeggen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Tja.. Ajax laat weer punten liggen. Ze hadden gewoon hier de 3 punten moeten pakken net als dat dat vorige week had gemoeten. Maarja 8 punten voor en nog 7 wedstrijden moet lukken. Correctie: zou moeten lukken. Na een gelijkspel tegen Cambuur en tegen NAC, met nog een wedstrijd voor de boeg tegen Twente en Vitesse en daarnaast de altijd moeilijke wedstrijd tegen ADO en uit bij Heracles (kunstgras)...ben ik er nog niet helemaal zeker van. Ajax speelt slecht en heeft nog het moeilijkste programma (op papier) van alle titelkandidaten. Als ze de afgelopen 2 wedstrijden "gewoon" hadden gewonnen; ok. Dan stonden ze elf punten voor. Maar nu? Het zou moeten lukken, maar ik durf er niets meer over te zeggen. Ik denk dat het wel heel raar moet gaan, wil Ajax geen kampioen worden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ajax :dans: Netjes gewonnen van Twente, met 3-0. Geen idee of dit terecht was (volgens de media niet...), want het was te lekker weer om binnen te zitten, maar ben erg blij met het resultaat. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Ik heb enkel de samenvatting op Studio Sport gezien, maar persoonlijk vond ik Twente beter tot de 2-0 viel. Ze deden alleen een ding slecht, het afmaken van de kansen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Vitesse - Ajax: 1 - 1 Vind ik een terechte uitslag. De eerste helft was voor Vitesse (ze hadden met 3-0 voor kunnen staan!), de tweede helft was voor Ajax (hadden ook makkelijk de winnende goal kunnen scoren!). Aan het einde had ik nog wel verwacht dat Ajax de 1 - 2 zou maken, Vitesse leek helemaal leeg. Maar winst voor Ajax leek mij ook niet terecht; gelijkspel is imo de enige terechte uitkomst hier. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Haha Ajax.. Weeral eens bewezen dat stadions dé gebouwen zijn waar mensen met lage IQ's samenkomen. Reageren
JustHano Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Wát een slechte wedstrijd aan Ajax z'n kant, Zwolle goed gespeeld. Ik zeg maar niks meer, heb niet eens zin om nog verder te praten hierover, dus hier laat ik het maar bij. Complimenten naar PEC. Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Haha Ajax.. Weeral eens bewezen dat stadions dé gebouwen zijn waar mensen met lage IQ's samenkomen. Zeker, dat zielige gedoe met vuurwerk in het begin Maar geweldig, Pec Zwolle heeft het verdient. Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Een fout die gelijk door God wordt afgestraft. Mooie gedachte, zo met Pasen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Wat fantastisch! Ik ben zelf voor Ajax, maar hier genoot ik van. Ajax was -denk ik- over Zwolle heen gewalst als het door was gegaan. Dat gaf een speler van Zwolle ook toe; ze stonden zo snel achter dat hun droom gelijk aan duigen was. Die stel mongolen die vuurwerk gooide gaven Zwolle en Jans de mogelijkheid om alles weer recht te trekken. Daarna was het erop en erover voor Zwolle. Echt geweldig! Misschien leren die mongolen het op deze manier... Jammer dat het ten kosten gaat van Ajax, maar dan moet dat maar. En ik vind het ook geweldig dat een "provincieclubje" de Beker wint, voor de eerste keer... Al met al moet ik zeggen dat ik genoten heb. Ja, ja, nepfan, ik weet, maar liever een nepfan dan een mongool die vuurwerk gooit en dan ook nog eens net nadat hun ploeg voor kwam te staan en naar hun eigen keeper... Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Sommige fans van Ajax zijn gewoon gek, dat geldt ook voor andere clubs, maar dit sloeg werkelijk nergens op. Vuurwerk gooien naar de keeper en het veld. Maar goed dat Van der Sar op het veld kwam, goede speech van hem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.