Dutchy3010 Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2014 Vandaag...hopelijk Kom op Ajax! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Geplaatst: 26 april 2014 Vandaag...hopelijk Kom op Ajax! De kans is enorm, toch ben je met het Ajax van dit jaar nooit zeker. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Gefeliciteerd Ajax-supporters. Maar wát een dramatisch resultaat weer tegen Heracles. Ik had stiekem wel een beetje gehoopt op een nederlaag. Feyenoord gelukkig zeker van de tweede plaats en dus voorrondes van de Champions League. Ook nog even genoten van het afscheid van Koeman. Wat een prachtige woorden van iedereen. Daarnaast vond ik het erg sportief wat hij zei over Cambuur (de eerste zin toen hij de microfoon in handen had). Hij heeft natuurlijk drie seizoen top gepresteerd, iets wat niemand had verwacht. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 De laatste lootjes van de reguliere competitie vanavond. Wie wordt er vierde en plaatst zich rechtstreeks voor Europees voetbal, redt Roda het toch nog of hebben we volgend jaar geen eredivisie in Limburg? We gaan het zien, vanaf 18:45. Persoonlijk denk ik dat PSV het thuis wel redt tegen NAC. Ik denk niet dat NEC een punt haalt bij Ajax, en Roda zou zomaar kunnen winnen bij de Eagles, dus dat blijft spannend. Reageren
Dippie Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Ik hoop op een klein wonder, dus dat PSV en Vitesse niet winnen en Heerenveen wel. Heerenveen mag uit tegen RKC, wat ook lastig genoeg is. Verder denk ik da NEC de Eredivisie rechtstreeks mag verlaten, en dat Roda nacompetitie mag spelen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Ik denk dat het blijft zoals het is. NAC is absoluut niet in vorm, dus PSV zal gewoon winnen. Roda JC zie ik niet winnen bij Go Ahead. Die spelen thuis en willen er natuurlijk een mooi feestje van maken nu alle druk eraf is. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Zo, en dan zit het er weer op. Roda gedegradeerd, ondanks een overwinning. Toch bijzonder als je kijkt wie er allemaal rondlopen daar, daar zitten een hoop spelers bij die ook in de subtop mee kunnen doen. Des te meer ben ik benieuwd wie er blijven en wie er naar een andere club gaan. Ik denk dat RKC en NEC het wel redden in de nacompetitie. Ik denk dat de ervaring ze er wel door komen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 :dans: Nu snap ik hoe je aan al die posts komt . Ik denk dat Ajax het over het hele seizoen het wel heeft verdient. Maar de laatste tijd had feyenoord het ook verdient. Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Ik denk dat Ajax het over het hele seizoen het wel heeft verdient. Maar de laatste tijd had feyenoord het ook verdient. Feyenoord speelt de laatste tijd inderdaad best wel goed (tegen AZ gisteren misschien wat minder flitsend, maar er hing dan ook niets meer vanaf). Ze hebben het echter vergooid in de eerste weken van de competitie, toen ze de eerste drie duels verloren zagen gaan. Dat iedereen dat alweer is vergeten ligt aan het spel in de rest van het seizoen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Nu snap ik hoe je aan al die posts komt . Ja, mijn cluppie is nu vier keer kampioen geworden in de tijd dat ik hier ben. Die vier hele posts maken het verschil. Ik denk dat Ajax het over het hele seizoen het wel heeft verdient. Maar de laatste tijd had feyenoord het ook verdient. Feyenoord speelt de laatste tijd inderdaad best wel goed (tegen AZ gisteren misschien wat minder flitsend, maar er hing dan ook niets meer vanaf). Ze hebben het echter vergooid in de eerste weken van de competitie, toen ze de eerste drie duels verloren zagen gaan. Dat iedereen dat alweer is vergeten ligt aan het spel in de rest van het seizoen. Ajax had ook geen goede competitiestart... Eerste zeven wedstrijden werd er 2 verloren en 2 gelijkgespeeld... Het scheelde na 7 wedstrijden maar 1 punt met Ajax, hoor. Feyenoord heeft het niet zozeer laten liggen in de competitiestart. Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Ajax had ook geen goede competitiestart... Eerste zeven wedstrijden werd er 2 verloren en 2 gelijkgespeeld... Het scheelde na 7 wedstrijden maar 1 punt met Ajax, hoor. Feyenoord heeft het niet zozeer laten liggen in de competitiestart. Oké, fair enough. Anders gezegd dan (zoals het in verschillende media al vaker langs is gekomen): Ajax is de meest constante ploeg van het seizoen, al is het niveau van constantheid dan niet bepaald hoog. Dat ligt echter niet alleen bij Ajax, maar bij alle clubs in de Eredivisie. Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 NEC is echt door het oog van de naald gekropen. Ajax had na de eerste helft 3-0 voor moeten staan, maar drukte (weer eens) niet door. Hopelijk kan Roda JC volgend jaar doen wat Willem II dit jaar heeft gedaan: titel pakken en direct promoveren. Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie thuis. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 redt Roda het toch nog of hebben we volgend jaar geen eredivisie in Limburg? Ik was hier iets te voorbarig, aangezien VVV zich in de Jupiler League heeft geplaatst voor de play-offs voor promotie naar de eredivisie. Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Voordat VVV weer in de Eredivisie komt moeten ze wel zin af te rekenen met Dordrecht en Sparta/NEC. Lijkt mij geen gemakkelijke opgave voor een club die uit de laatste zes competitiewedstrijden maar twee keer heeft gewonnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.