PrejudgedMax Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 yuw keb een klein vraagske : op die andere site (http://faq.gtasanandreas.nl/) kun je alle voertuigen zien die in het hele spel rondrijden en waar ze geparkeerd staan maar de roze bolletjes zijn export gerelateerd ik d8 dat dit wilde zeggen dat als je deze auto moet exporteren dat ie daar dan ook staat, maar kging dan kijken naar de Feltzer (1ste lijst) die ergens in Flint County staat maar op de plaats waar hij export gerelateerd staat, is ie er niet! dus als iemand me kan helpen door uit te leggen wat export gerelateerd betekent en ook hoe je auto's die export gerelateerd zijn, kan vinde.. thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 yuwkeb een klein vraagske : op die andere site (http://faq.gtasanandreas.nl/) kun je alle voertuigen zien die in het hele spel rondrijden en waar ze geparkeerd staan maar de roze bolletjes zijn export gerelateerd ik d8 dat dit wilde zeggen dat als je deze auto moet exporteren dat ie daar dan ook staat, maar kging dan kijken naar de Feltzer (1ste lijst) die ergens in Flint County staat maar op de plaats waar hij export gerelateerd staat, is ie er niet! dus als iemand me kan helpen door uit te leggen wat export gerelateerd betekent en ook hoe je auto's die export gerelateerd zijn, kan vinde.. thx Je hebt hier twee dezelfde topics over gemaakt,ook al een in gta sanandreas missie hulp.Klik! Aan jou de keus waar je verder wilt gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Export gerelateerd houdt in: Deze auto staat er alleen maar als je de auto kan exporteren. anders staat hij er niet. Je kan autos exporteren na de 3de missie van Wang Cars Gebruik ook de Zoekfunctie . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrejudgedMax Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ok bedankt maar zoals ik al zei ging ik kijken naar de Feltzer, die dan op die exportlijst stond maar niet op de plaats stond waar ie normaal zou moeten staan mjah kzie wel en sry voor de dubbel topic maar omdat niemand reageerde d8 ik van dat er hier miss wel zou gereageerd worde thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.