Jump to content

export gerelateerd?,

PrejudgedMax

Recommended Posts

yuw

keb een klein vraagske :

op die andere site (http://faq.gtasanandreas.nl/) kun je alle voertuigen zien die in het hele spel rondrijden en waar ze geparkeerd staan

maar de roze bolletjes zijn export gerelateerd

ik d8 dat dit wilde zeggen dat als je deze auto moet exporteren dat ie daar dan ook staat, maar kging dan kijken naar de Feltzer (1ste lijst) die ergens in Flint County staat

maar op de plaats waar hij export gerelateerd staat, is ie er niet!

dus als iemand me kan helpen door uit te leggen wat export gerelateerd betekent en ook hoe je auto's die export gerelateerd zijn, kan vinde..

thx

Delen op andere websites

yuw

keb een klein vraagske :

op die andere site (http://faq.gtasanandreas.nl/) kun je alle voertuigen zien die in het hele spel rondrijden en waar ze geparkeerd staan

maar de roze bolletjes zijn export gerelateerd

ik d8 dat dit wilde zeggen dat als je deze auto moet exporteren dat ie daar dan ook staat, maar kging dan kijken naar de Feltzer (1ste lijst) die ergens in Flint County staat

maar op de plaats waar hij export gerelateerd staat, is ie er niet!

dus als iemand me kan helpen door uit te leggen wat export gerelateerd betekent en ook hoe je auto's die export gerelateerd zijn, kan vinde..

thx

Je hebt hier twee dezelfde topics over gemaakt,ook al een in gta sanandreas missie hulp.Klik!

Aan jou de keus waar je verder wilt gaan. ;)

Delen op andere websites

ok bedankt

maar zoals ik al zei ging ik kijken naar de Feltzer, die dan op die exportlijst stond maar niet op de plaats stond waar ie normaal zou moeten staan mjah kzie wel

en sry voor de dubbel topic maar omdat niemand reageerde d8 ik van dat er hier miss wel zou gereageerd worde

thx

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...