Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Telkens als ik photoshop CS2 opstart zegt hij dat de 30 dagen om zijn . maar download ik hem opnieuw en installeer ik hem opnieuw dan zegt hij het weer . Dus ik heb photoshop CS dan maar gedownload en geinstaleerd maar daar zegt hij precies hetzelfde zelfs als ik hem telkens opnieuw instaleer Kan iemand mij helpen ? :crying: Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Je hebt de Trial gedownload. Anders is het Warez Request. Bewerkt: 14 juli 2005 door MClaw Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Je hebt de trial dus al een keer gebruikt. Het is maar één keer mogelijk, dat je de trail kan gebruiken. Reageren
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 maar jullie hebben hem toch ook telkens opnieuw gedownload :question: Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 maar jullie hebben hem toch ook telkens opnieuw gedownload :question: Als je een Trial download registreren ze dat bij Adobe. Zodat je hem niet vaker kan downloaden, ik heb de originele versie van Photoshop btw. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 maar jullie hebben hem toch ook telkens opnieuw gedownload :question: Als je een Trial download registreren ze dat bij Adobe. Zodat je hem niet vaker kan downloaden, ik heb de originele versie van Photoshop btw. Ja, ik ook. Dus only gino de Trial is maar ÉÉN keer te downloaden. Daarna moet je hem maar kopen. Reageren
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 kan iemand me dan PBen hoe jullie het geflikt hebben want ik denk niet dat jullie er 500 euro voor betaald hebben .. Reageren
TubS Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 als de 30 dagen omzijn kun je m niet meer gebruiken, hij slaat t op in het register, maar daar zou ik niet te veel in rommelen, je kunt je pc formateren maar das ook een gedoe, je kunt het beste kopen. maar is wel duur he Reageren
Death333 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Waar kan je de trail downloaden als ik vragen mag?!?!? Edit: oow nee laat maar zitten heb het al gevonden!!!! Bewerkt: 16 juli 2005 door DEATH333 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.