Jump to content

mijn gta sa slaat vast na herinstallatie


gtaplayerxxl

Recommended Posts

beste mensen,

mijn gta sa slaat vast na een herinstallatie en nadat ik mods heb geinstalleerd!

voorheen deed hij het altijd, ik heb hem legaal gekocht bij free record shop!

zou iemand me tips willen geven hier over?

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer deze patch en het zou moeten werken, mits je mods juist geïnstalleerd zijn natuurlijk. Je hebt waarschijnlijk V2, daarmee kun je niet modden.

moet ik die oude dan verwijderen en game ook even herinstalleren?

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer deze patch en het zou moeten werken, mits je mods juist geïnstalleerd zijn natuurlijk. Je hebt waarschijnlijk V2, daarmee kun je niet modden.

moet ik die oude dan verwijderen en game ook even herinstalleren?

De oude? Heb je de patch als eens geïnstalleerd? Misschien is het verstandig om alles even opnieuw te doen. Dus: GTA verwijderen, herinstalleren en vervolgens de patch installeren. Daarna zou je het als goed is moeten kunnen modden. Zo niet, dan zit het 'm waarschijnlijk in (de installatie van) de mod zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer deze patch en het zou moeten werken, mits je mods juist geïnstalleerd zijn natuurlijk. Je hebt waarschijnlijk V2, daarmee kun je niet modden.

moet ik die oude dan verwijderen en game ook even herinstalleren?

De oude? Heb je de patch als eens geïnstalleerd? Misschien is het verstandig om alles even opnieuw te doen. Dus: GTA verwijderen, herinstalleren en vervolgens de patch installeren. Daarna zou je het als goed is moeten kunnen modden. Zo niet, dan zit het 'm waarschijnlijk in (de installatie van) de mod zelf.

okee dankjewel, ik ga kijken hoever ik kom nu ik alles opnieuw installeer

ik meld eventuele problemen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hielp meestal bij mij als SA uitviel:

Rechter muisknop op het icoontje van SA --> Klik op Eigenschappen --> Klik op het tabblad Compatibiliteit --> Vink het hokje onderaan "Dit Programma als Administrator uitvoeren" aan.

Werkt het nog niet en draai je op Windows Vista/7/8?

Dan probeer dit :

Rechter muisknop op het icoontje van SA --> Klik op Eigenschappen --> Klik op het tabblad Compatibiliteit --> Vink dan "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor" aan en selecteer Windows XP (Service Pack 3).

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...