Jump to content

Suggesties anti-virus


SNIPER44

Recommended Posts

Hoi pippeloi,

Binnenkort verloopt mijn eenmalig abbo op Avast. Dus vraag ik me af wat jullie aanraden om als gratis anti-virus te installeren op de pc, want er zijn te veel software programma's om uit te kiezen. Liefst ook pro & cons erbij indien je die weet aub.

Dank bij voorbaat!

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je Avast: Free AntiVirus of AVG: Anti-Virus Free Edition 2013, deze zijn twee zijn de beste (gratis) virus scanners die er zijn op dit moment.

Een nadeel aan avast is dat het wanneer je een traag systeem hebt het trager zal werken. Persoonlijk vindt ik de interface van avast veel overzichtelijker en mooier tegen over AVG. Eigenlijk zijn deze zo goed als gelijk waardig qua bescherming. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon bij Avast blijven. Bij betaalde anti-virus heb je altijd extra prul, maar de vraag is of je dat gebruikt. Als je een beetje secuur te werk gaat en geen dingen doet die je niet hoort doen dan heb je genoeg aan een gratis anti-virus. Ik geloof dat Avast ook gebruikersondersteuning geeft aan gratis gebruikers. Iets wat niet van andere anti-virus' kan worden gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap persoonlijk niet dat jullie MSE gebruiken, uit studies met verschillende virus scanners scoort MSE altijd bijzonder slecht. :puh:

Hij doet gewoon wat hij moet doen hoor, ongewenste troep buitenhouden. :)

Daarnaast snap ik weer niet waarom je AVG adviseert, deze ligt tamelijk zwaar op het cpu. Heb je een linkje naar deze testen?

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap persoonlijk niet dat jullie MSE gebruiken, uit studies met verschillende virus scanners scoort MSE altijd bijzonder slecht. :puh:

Gebruik het al een jaartje of 2 gok ik, nog geeneen virus binnen gehaald. Maarja, ligt ook een beetje aan de gebruiker he. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...