SNIPER44 Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 (bewerkt) Hoi pippeloi, Binnenkort verloopt mijn eenmalig abbo op Avast. Dus vraag ik me af wat jullie aanraden om als gratis anti-virus te installeren op de pc, want er zijn te veel software programma's om uit te kiezen. Liefst ook pro & cons erbij indien je die weet aub. Dank bij voorbaat! Bewerkt: 24 juli 2013 door SNIPER44 Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 Ik raad je Avast: Free AntiVirus of AVG: Anti-Virus Free Edition 2013, deze zijn twee zijn de beste (gratis) virus scanners die er zijn op dit moment. Een nadeel aan avast is dat het wanneer je een traag systeem hebt het trager zal werken. Persoonlijk vindt ik de interface van avast veel overzichtelijker en mooier tegen over AVG. Eigenlijk zijn deze zo goed als gelijk waardig qua bescherming. Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 Gewoon bij Avast blijven. Bij betaalde anti-virus heb je altijd extra prul, maar de vraag is of je dat gebruikt. Als je een beetje secuur te werk gaat en geen dingen doet die je niet hoort doen dan heb je genoeg aan een gratis anti-virus. Ik geloof dat Avast ook gebruikersondersteuning geeft aan gratis gebruikers. Iets wat niet van andere anti-virus' kan worden gezegd. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 Ik heb zelf op al mijn computers Microsoft Security Essentials staan, na 1,5 jaar gebruik nog geen klachten over eigenlijk Reageren
xoex23 Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 (bewerkt) Gewoon bij avast blijven, en als je weg wilt naar Microsoft Security Essentials gaan, een goede virusscanner zonder extra onnodige toeters en bellen (Irritante toolbars enzovoort.) Belangrijkste functies staan op de site,dus dat ga ik niet allemaal kopiëren Bewerkt: 24 juli 2013 door xoex23 Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 (bewerkt) Ik snap persoonlijk niet dat jullie MSE gebruiken, uit studies met verschillende virus scanners scoort MSE altijd bijzonder slecht. Bewerkt: 24 juli 2013 door Woody268 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 Sinds drie van jullie al zeggen dat ik beter bij Avast moet blijven zal waarschijnlijk opteren voor dit te doen. Bedankt voor de reacties. Reageren
xoex23 Geplaatst: 25 juli 2013 Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 (bewerkt) Ik snap persoonlijk niet dat jullie MSE gebruiken, uit studies met verschillende virus scanners scoort MSE altijd bijzonder slecht. Hij doet gewoon wat hij moet doen hoor, ongewenste troep buitenhouden. Daarnaast snap ik weer niet waarom je AVG adviseert, deze ligt tamelijk zwaar op het cpu. Heb je een linkje naar deze testen? Bewerkt: 25 juli 2013 door xoex23 Reageren
Woody268 Geplaatst: 25 juli 2013 Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 http://www.av-test.org/en/tests/home-user/ Reageren
MaxVito Geplaatst: 25 juli 2013 Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 Ik heb een abbo op Eset Smart Security 5 , maar 6 is al uit. Voorheen was dat Eset NOD32 Dit is een heel fijn en betrouwbaar programma. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 juli 2013 Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 Ik snap persoonlijk niet dat jullie MSE gebruiken, uit studies met verschillende virus scanners scoort MSE altijd bijzonder slecht. Gebruik het al een jaartje of 2 gok ik, nog geeneen virus binnen gehaald. Maarja, ligt ook een beetje aan de gebruiker he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.