Jump to content

videokaart


Flying Dutchman

Recommended Posts

weet iemand wat voor videokaart ik nodig heb (niet precies hetzelfde zeggen als in het boekje staat wat bij het spel zit) want wat in dat boekje staat begrijp ik niet echt goed. (ik ben niet zo'n held in computers ;) ). ik wil wel een nieuwe halen want die ik nu heb hapert een beetje. als ik nu weet wat voor een ik er nodig heb, waarme mee ik San Andreas zo kan spelen zonder dat ie niet hapert, dan kan ik in de winkel precies om de goede videokaart vragen. :huh:

alvast bedankt ;)

Bewerkt: door flying dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FeR-D

    5

  • Ikkes

    4

  • Wrieh

    4

  • Blu3ice

    3

Top Posters In This Topic

idd wat badman zij daar kan je veel bijnodige informatie vinden. maar ik zou je wel een Gforce kaart adviseren want die kaarten zijn over het algemeen iets meer op games gericht dan de ATI. maar met een stevige ATI kan je het ook af.

Link to comment
Delen op andere websites

Aanbevolen:

128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers

("GeForce4" or better)

Minimaal:

64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers

("GeForce3" or better)

De game is geoptimaliseerd voor Nvidia-kaarten. Maar naar mijn weten is ie met een ATI-kaart inderdaad ook wel vooruit te branden, maar daar ben ik niet 100% zeker van. ff zelf checke dus.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier ff een vraagje bij,, 32 mb video geheuge : niet genoeg voor san andreas of wel? Ik gok van niet want zodra de introfilmpjes zijn afgelope en het spel wil beginne nokt ie ermee..

dan maar 128 mb kaart hale hea

Link to comment
Delen op andere websites

32 is inderdaad te weinig. dus ik wens je succes met het kopen van een nieuwe kaart denk er wel aaqn dat een goede kaart in de richting van €100 komt. dus je moet niet een 128 kaart van 50 euri's kopen want die tonen vaak kleine probleemen zoals de ati radeon 9200 de poppetjes niet vollededig weergeeft <_<

Link to comment
Delen op andere websites

koop dan iniedergeval een Nvidia als je GTA San Andreas wil spelen.

ik heb hele rare problemen met alle spellen behalve met GTA San Andreas, ik krijg een heel raar beeld bij die spellen het ligt volgens mij aan dat SA geoptimaliseerd is voor Nvidia-kaarten.

ik zou een Nvidia kopen niet zo duur ik heb een Geforce FX 5600 128 MB GTA San Andreas doet het goed op 1600*1200 en very high alles hoog en hij is 2 jaar oud mooi ding en niet zo duur.

Low-Co

Bewerkt: door Low-Co
Link to comment
Delen op andere websites

Oke! ik heb een Geforce 4000 besteld van 128 MB en die kost maar 40 euro, me pa doet in die dinge dus maakt het voor mij al gauw wat goedkoper :puh:

Ik heb er verder nog wel een vraag bij :

Ik heb een on-board videokaart en als ik een 64 MB erbij doe geeft ie problemen doet ie dat dan ook als ik een 128 MB erbij doe? Of moet ik een nieuwe moederboard met aparte videokaart kope?

Let me know ;)

Bewerkt: door FeR-D
Link to comment
Delen op andere websites

Als je kiest voor een nieuw moederbord betekent het dat je waarschijnlijk ook meteen een nieuwe processor en nieuw werkgeheugen nodig hebt (als je oude moederbord een jaar of ouder is zeker), en dat is niet goedkoop. Je kunt dan net zo goed doorsparen voor een hele nieuwe pc

Het is wel mogelijk om je on-board videokaart naast een andere te draaien, je moet alleen zorgen dat er maar 1 tegelijk actief is... dus je moet op de 1 of andere manier de on-board kaart uitschakelen.

Ik weet wel ongeveer hoe het moet maar ik heb geen kant en klare beschrijving hiervoor, op internet zijn daar wel tutorials over te vinden en anders kun je het misschien ook aan je vader vragen, aangezien hij toch in die handel zit

Link to comment
Delen op andere websites

Als je kiest voor een nieuw moederbord betekent het dat je waarschijnlijk ook meteen een nieuwe processor en nieuw werkgeheugen nodig hebt (als je oude moederbord een jaar of ouder is zeker), en dat is niet goedkoop. Je kunt dan net zo goed doorsparen voor een hele nieuwe pc

Het is wel mogelijk om je on-board videokaart naast een andere te draaien, je moet alleen zorgen dat er maar 1 tegelijk actief is... dus je moet op de 1 of andere manier de on-board kaart uitschakelen.

Ik weet wel ongeveer hoe het moet maar ik heb geen kant en klare beschrijving hiervoor, op internet zijn daar wel tutorials over te vinden en anders kun je het misschien ook aan je vader vragen, aangezien hij toch in die handel zit

Ik moet inderdaad een nieuwe processor etc hale want :

ik en me vader ( computer verkoper en reparateur ;) ) hebbe zitte sleutele.

we hebbe gekeke wat me computer doet als ik een 64 MB kaart erbij zet en in de bios de 32 MB uitgeschakeld maar dan blijft XP de 32 MB tog zien, ik heb dus een wat oudere pc ( pentium 4 van anderhalf jaar oud ong )

dus dat word ff sparen voor een nieuwe pc kast hea, maar tog bedankt mensjes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een mooie kaart gezien...

Sapphire Radeon (ATI) 9800XT, 256 mb, alleen de prijs is een beetje hoog..

512,- :unsure: :mellow:

dat wordt sparen...

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Link to comment
Delen op andere websites

Koop een ati radeon kaart 9600 (256 mb geheugen) je kom wel in de richten van $110

maar dan heb je wel een goede video kaart met de goede drivers want bij mij doet Grand Theft Auto San Andreas het en ik heb dezelfde video kaart die ik nu zeg :D

Veel geluk ermee greets van Robbin237 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Sapphire Radeon (ATI) 9800XT, 256 mb, alleen de prijs is een beetje hoog..

512,- :unsure: :mellow:

dat wordt sparen...

....

Volgens mij verwar je de prijs met de hoeveelheid geheugen op die kaart.

ATI RADEON X800/X850 komt in de buurt van de 500,-

Maar een 9800XT zit echt bij de 170,- of de 240,-...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...