Jump to content

Kan mijn PS3 Gta 5 aan?


Basatos

Recommended Posts

Heey,

Ik heb een vraagje ik heb een PS3 namelijk de Sony PlayStation 3 12GB Super Slim en ik dacht dat GTA 5 8GB nodig heeft maar ik speel al Black ops 1 en 2, Fifa 13 en GTA IV en mijn vraag is of GTA 5 er dan nog wel bij op kan qua ruimte, en stel hij kan er niet op wat kan ik dan doen dat die er wel op kan?

Mvg,

Bas

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basatos

    12

  • Jacky-2007

    7

  • WilsKracht

    3

  • Tommie59

    2

Dat kan je zien als je gaat naar instellingen > Systeeminstellingen en dan bijna beneden naar Systeeminformatie.

99od.jpg

Voor het geval het niet genoeg heb ik dit gevonden op het PS forum.

Hoort dit trouwens niet in General?

>>> Door VWO-er: Jep, verplaatst! :Y<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Dipsie8, dat is niet vreemd. Tenslotte speel je 90% van de games gewoon van de bluray en heb je je hdd alleen nodig voor content en savegames. Een "arcade" speler heeft aan 12GB meer dan zat. Ik denk dat deze versie het antwoord is op het 4GB instapmodel van de 360 door Sony. Budgetconsole voor het grote publiek.

Basatos, het is dan inderdaad een kwestie van ruimte creëeren door bijvoorbeeld de installatie van IV of een andere game te verwijderen, of je geheugen uit te breiden met een usb of hdd. Hoe dit precies werkt op de PS 3 weet Grandthefthaye of andere ps3 speler dan weer beter te vertellen dan ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik ook toen ik battlefield ging downloaden, maar ik had nog 345gb vrij..

Maar op een externe hardeschijf kan je geen games installeren, dus dan zal je een nieuwe harde schijf moeten kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...