ishkiller Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 of je zet al je save files op een USB stick Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 Dat is idd een goede optie. Zeker aam te raden! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 91/111kan mijn PS3 GTA V vloeined runnen met savegames dan? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Een PS3 is net als iedere andere console gemaakt op zo'n manier dat het ding alles kan wat ervoor gemaakt is. Iedere game en bij een PS3 ook iedere bluray disc, usbsticks etc. Eventueel heeft het een configuratie nodig maar daar wordt je bij geholpen dan door Sony. Consoles zijn plug 'n play. Als Sony dus zegt dat je met je savegames vanaf een usb of externe hdd kan kan spelen, dan kan dat. Reageren
Basatos Geplaatst: 30 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Bedankt voor alle reacties! Ik heb dit: Misschien een beetje een domme vraag maar heb ik die 2177 MB nog over of heb ik dat gebruikt? En is dat veel? Bewerkt: 30 juli 2013 door Basatos Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Die 2177 heb je over, en omgerekend naar GB is dat 2,1GB. Voor savegames is dat heel veel. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 had nou maar net als mij de 500gb versie gehaald maar je besturingssysteem heeft ook geheugen nodig hoeveel precies is wel te vinden dan heb je nog je upgrades die ook geheugen nodig zijn hoeveel patches gaat gta 5 krijgen? geen idee maar als die komen hebben ze ook geheugen nodig ik zou alles eraf gooien je gamedata enzo je savegames naar de cloud als je psplus hebt anders ff op usb en dan hopen dat je genoeg ruimte hebt maar als je ps3 helemaal vol staat dan loopt die ook niet lekker had eerst de 120GB en omdat ik bijna al mijn games uit de store haal stond die zo vol en geloof me dan duurt alles net iets langer Reageren
Basatos Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Die 2177 heb je over, en omgerekend naar GB is dat 2,1GB. Voor savegames is dat heel veel. Maar hoeveel MB is 2,1 in GB? Maar dat is toch lang niet genoeg om GTA 5 er op kunnen te spelen? >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Niet voor de installatie, nee. Wat heb je nu allemaal op die 12GB staan? Downloadable Content? Reageren
Basatos Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Niet voor de installatie, nee. Wat heb je nu allemaal op die 12GB staan? Downloadable Content? Euhm is speel Fifa 13, Black ops 1 & 2 en Gta IV Reageren
Lars Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik weet niet of je we eenkeer genoeg GB Van vrij hebt, GTA 5 word al 8 Gb dan heb je IV nog van. 2/3 GB en black ops 1 & 2 en fifa allemaal behoorlijk grote spellen fifa13 weet ik niet hoe groot die is maar het os is ook nog paar gb. Ik denk dat je een nieuwe ps3 moet kopen of een nieuwe ssd moet kopen met mer geheugen, want ik weet niet of het je zou lukken. Reageren
Basatos Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik weet niet of je we eenkeer genoeg GB Van vrij hebt, GTA 5 word al 8 Gb dan heb je IV nog van. 2/3 GB en black ops 1 & 2 en fifa allemaal behoorlijk grote spellen fifa13 weet ik niet hoe groot die is maar het os is ook nog paar gb. Ik denk dat je een nieuwe ps3 moet kopen of een nieuwe ssd moet kopen met mer geheugen, want ik weet niet of het je zou lukken. Een ssd is zon USB stikje? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Nee, een cloud hardeschijf (zoiets als Google drive) Reageren
Basatos Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Waar kan ik zoiets dan kopen? Gwn in een computerzaak? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.