Jump to content

Kan mijn PS3 Gta 5 aan?

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basatos

12

• Jacky-2007

7

• WilsKracht

3

• Tommie59

2

Geplaatst:

Een PS3 is net als iedere andere console gemaakt op zo'n manier dat het ding alles kan wat ervoor gemaakt is. Iedere game en bij een PS3 ook iedere bluray disc, usbsticks etc. Eventueel heeft het een configuratie nodig maar daar wordt je bij geholpen dan door Sony. Consoles zijn plug 'n play. ;) Als Sony dus zegt dat je met je savegames vanaf een usb of externe hdd kan kan spelen, dan kan dat.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor alle reacties!

Ik heb dit:

10xbuvr.jpg

Misschien een beetje een domme vraag maar heb ik die 2177 MB nog over of heb ik dat gebruikt? En is dat veel?

Bewerkt: door Basatos
Geplaatst:

had nou maar net als mij de 500gb versie gehaald

maar je besturingssysteem heeft ook geheugen nodig hoeveel precies is wel te vinden

dan heb je nog je upgrades die ook geheugen nodig zijn

hoeveel patches gaat gta 5 krijgen? geen idee maar als die komen hebben ze ook geheugen nodig

ik zou alles eraf gooien je gamedata enzo je savegames naar de cloud als je psplus hebt anders ff op usb

en dan hopen dat je genoeg ruimte hebt

maar als je ps3 helemaal vol staat dan loopt die ook niet lekker

had eerst de 120GB en omdat ik bijna al mijn games uit de store haal stond die zo vol en geloof me dan duurt alles net iets langer

Geplaatst:

Die 2177 heb je over, en omgerekend naar GB is dat 2,1GB. Voor savegames is dat heel veel. knipoog.gif

Maar hoeveel MB is 2,1 in GB?

Maar dat is toch lang niet genoeg om GTA 5 er op kunnen te spelen?

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Geplaatst:

Niet voor de installatie, nee. Wat heb je nu allemaal op die 12GB staan? Downloadable Content?

Euhm is speel Fifa 13, Black ops 1 & 2 en Gta IV

Geplaatst:

Ik weet niet of je we eenkeer genoeg GB Van vrij hebt, GTA 5 word al 8 Gb dan heb je IV nog van. 2/3 GB en black ops 1 & 2 en fifa allemaal behoorlijk grote spellen fifa13 weet ik niet hoe groot die is maar het os is ook nog paar gb. Ik denk dat je een nieuwe ps3 moet kopen of een nieuwe ssd moet kopen met mer geheugen, want ik weet niet of het je zou lukken.

Geplaatst:

Ik weet niet of je we eenkeer genoeg GB Van vrij hebt, GTA 5 word al 8 Gb dan heb je IV nog van. 2/3 GB en black ops 1 & 2 en fifa allemaal behoorlijk grote spellen fifa13 weet ik niet hoe groot die is maar het os is ook nog paar gb. Ik denk dat je een nieuwe ps3 moet kopen of een nieuwe ssd moet kopen met mer geheugen, want ik weet niet of het je zou lukken.

Een ssd is zon USB stikje?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...