Jump to content

Kan mijn PS3 Gta 5 aan?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

je kan er ook gewoon een andere harde schijf inzetten
op film word uitgelegd hoe dat moet op je superslimPS3 Bewerkt: door WilsKracht
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basatos

12

• Jacky-2007

7

• WilsKracht

3

• Tommie59

2

Zou je misschien niet beter je gamedata verwijderen, en je savegames overzetten naar een USB? Dan zal je zeker genoeg plaats hebben om gta 5 te installeren en spelen, en als je een ander spel opnieuw wilt gaan spelen installeer je de game gewoon en verplaats je je savegames van je USB naar de ps3.

Hier wat uitleg over hoe je je savegames overzet:

Bewerkt: door Aelias
Geplaatst:

ik zou toch echt een andere hardeschijf halen

heb je ook gelijk in de toekomst geen gezeur meer

en zo duur zijn ze niet

Dank, als ik deze in de ps3 doe heb ik dan genoeg? http://www.conrad.nl...1FD98.ASTPCEN24

Zeker, je stopt dan die usb in je ps3, dan ga je naar jouw save files en je drukt op het driehoekje. Dan druk je op kopiëren en dan zal je ps3 normaal vragen waarheen je moet kopiëren, dan kies je jouw usb. Als je dan nog niet genoeg plaats hebt, verwijder je best je gamedata.

Bewerkt: door Aelias
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Die 2177 heb je over, en omgerekend naar GB is dat 2,1GB. Voor savegames is dat heel veel. knipoog.gif

Maar GTA5 past er niet op?

Die 2177 heb je over, en omgerekend naar GB is dat 2,1GB. Voor savegames is dat heel veel. knipoog.gif

Maar GTA5 past er niet op?

Je moet minimaal 8GB vrije ruimte op je PS3 hebben om GTA V te kunnen installeren en te spelen. 1GB = 1000MB (Als je het heel accuraat wilt doen is het eigenlijk 1024MB), dus 8GB is 8000MB. Zo te zien heb je maar 2100MB dus of je moet dingen verwijderen of op een stick zetten, of je moet een grotere harde schijf kopen. Gebruik even die grijze massa van je. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Ikzelf heb een ps3 40gb (aka 'fat model',een van de eerste), dus ik ben niet zo bang dat het niet past......

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...