Leadx Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 waar vind je een politie helikopter in gta san andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Police Maverick volgende keer zelf zoeken . edit: Ik denk nadat je je brevet hebt gehaald . Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Police Maverick volgende keer zelf zoeken . Na welke missie spawnt ie daar eigenlijk? Nadat je je brevet hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Police Maverick volgende keer zelf zoeken . Na welke missie spawnt ie daar eigenlijk? Nadat je je brevet hebt? Nee.. volgens mij staat die daar altijd Nadat je je brefet hebt gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 hij staat daar na die missie tenminste bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leadx Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb de helikopter gevonden dus doe maar een slotje erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stevenulft Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 bedoel je na dat je vliegtuig brevet hebt gehaald maar hij staat er niet ik heb dat vliegtuig brevet wel gehaald of moet je alles goud hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 bedoel je na dat je vliegtuig brevet hebt gehaald maar hij staat er niet ik heb dat vliegtuig brevet wel gehaald of moet je alles goud hebben Heb je gekeken bovenop het politiebureau in LS? Anders is het gewoon na een andere missie. heb zelf geen flauw idee welke. (Leadx)ik heb de helikopter gevonden dus doe maar een slotje erop Nooit om slotjes vragen . Misschien heeft iemand anders nog een vraag en kan hij die hier stellen. Dan hoeft hij geen nieuw topic aan te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 of als je de vliegschool af hebt, want je kunt ook een vliegbrevet krijgen als je gwoon veel vliegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steef Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Nooit om slotjes vragen . Misschien heeft iemand anders nog een vraag en kan hij die hier stellen. Dan hoeft hij geen nieuw topic aan te maken. Precies, ik heb ook nog een vraagje, je kan toch ook het zoeklicht gebruiken??? Ik hoorde het iemand een keer zeggen. Zoja, hoe??? Zo nee, jammer dan :hehe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Nooit om slotjes vragen . Misschien heeft iemand anders nog een vraag en kan hij die hier stellen. Dan hoeft hij geen nieuw topic aan te maken. Precies, ik heb ook nog een vraagje, je kan toch ook het zoeklicht gebruiken??? Ik hoorde het iemand een keer zeggen. Zoja, hoe??? Zo nee, jammer dan :hehe: Ja, is mogelijk . PS2: Toeteren dacht ik PC: Volgens mij ook toeteren 1/2x XBox: ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Het werkt alleen maar in het donker voordat je op die toetsen begint te rammen :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sultan 2 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ja, hij staat op het politiedak in LS en in de avond kun je idd je zoeklicht aanzette met L3 :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steef Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ja, is mogelijk .PS2: Toeteren dacht ik PC: Volgens mij ook toeteren 1/2x XBox: ?? Bedankt voor je snelle reactie Ik heb hem voor de PC, vergete bij te zetten , maar hij werkt. ...voordat je op die toetsen begint te rammen :lol: Had ik al gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 heej ik heb net een beetje gelezen en ik dacht ik wil ook wel zo'n heli dus ik ging kijken maar hij staat er niet! ik heb het 100 % uitgespeeld en mijn vliegbevret ook volgens mij behaald... of ben ik op een verkeerde plaats aan het zoeken?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.