Jump to content

Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide


drial

Recommended Posts

Als ik iets wil weten kijk ik wel op internet

En dat is nou juist de plek waar het meerendeel van de info, zeker vlak na de release niet op staat. Aan de Strategy Guides van Bradygames wordt tijdens de ontwikkeling van de GTA-game (in ieder geval bij GTA 4) gewerkt, waardoor zij een complete gids (met serieus ALLE info hierin) meteen bij de release kunnen uitbrengen.

Na de release zullen er dan veel sites zijn die de info uit deze Strategy Guides zullen halen, en uiteraard zul je het dan pas wel op het internet gaan vinden (maar dit gaat een tijdje duren).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je eraan?

Omdat je misschien nog wel is een keuze zou moeten maken zoals in GTA IV.

Heb hem zelf ook al besteld want het is wel fijn om te weten wat je allemaal moet doen enzo, want ik zal liever geen fout willen maken, waardoor ik opnieuw zal moeten beginnen. Als het warm is op me kamer kan ik me laptop gewoon uit laten staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie eerlijk gezegd het nut niet om 20 euro neer te tellen voor zo'n strategy guide, ik neem liever zelf al mijn beslissingen en weet liever niet vooraf waar alles is, daarbuiten zou ik al die dingen als collectibles pas zelf moeten weten als er al genoeg mensen hier of waar dan ook het a voor me hebben uitgezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...