Jump to content

Vreemd lettertype op sommige websites


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Het viel me al een tijdje terug op, maar omdat het niet echt erg is besloot ik er eerder nog niets over te vragen. Maar het is me opgevallen dat het op meer websites voor lijkt te komen dat het lettertype anders is dan het standaard... In de screen hieronder zie je wat ik bedoel.

15dxnw1.png

Ik weet zo niet wat het originele lettertype voor die sites is, maar misschien dat er iemand is die dat even uit kan zoeken? Ik weet in ieder geval zeker dat ze niet kloppen, want anders zouden de tekens er niet zo raar uit zien. Het gaat in de afbeelding om deze pagina's: https://support.google.com/youtube/answer/165556?hl=nl-NL en http://www.ifans.com.

Maar nu mijn echte vraag, hoe los ik dit op? Ik heb al bij de instellingen voor lettertypes in Chrome gekeken, maar alles is zoals het hoort. Op dit moment gebruik ik versie 29.0.1547.32. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je dat chrome versie 29.0.1547.32 een beta is? Probeer eens een 'Stable' versie van chrome te gebruiken. :)

Vreemd, want ik ben juist vanochtend even van de beta naar een stable versie geswitcht, omdat ik dat dat dat het kon oplossen... Er staat ook geen 'beta-m' achter, wat normaal wel zo is. Misschien vanavond even browser helemaal verwijderen en opnieuw installeren, wie weet helpt dat. :puh:

Ik laat wel weten hoe dat gegaan is naderhand. Alvast bedankt voor je hulp in ieder geval. :)

@Kai: Maar ik had dit een paar maanden geleden niet, hoor. Toen zag alles er gewoon netjes uit. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit een jaar of 2 geleden ook, en dit werd veroorzaakt door Windows. Gebruik je Windows 7 of Windows 8? Google even "Enable font antialiasing Windows x" en je kan vinden hoe je dit kan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...