Jump to content

[1500€] Gaming Laptop


griffin75

Recommended Posts

heey,

sorry als ik in dit bericht niet helemaal aan de 'berichtregels' doe, maar ik ben wat dat betreft een noob in hardware, en weet enkel echt de base dingetjes, dus niet modelnamen of merknamen aan mij vragen xD

maar ivm mijn beroep als trucker zou ik graag een gaming laptop willen hebben, en heb al wat rondgekeken op het internet enzo, maar niet veel gevonden wat ik echt bij mij vond passen

ik heb een gaminglaptop gehad van MSI (die jammer genoeg door inbraak in mijn luxe auto is gejat, grrrrr... weer 1200 euro naar de kl*te) en die beviel me wel, maar die kan ik niet meer vinden, en weet het model naam ook niet meer.

Dus dacht ik, he, misschien weten ze hierzo nog wel een fatsoenlijke laptop die geen 3000 euro kost, en waar ik gta4 fatsoenlijk op kan spelen, en het liefst ook 5 (met wat mindere graphics ok, maar zonder lag enzo)

dus ja, by deze de vraag, buget liefst max 1500 euro

groetjes griff

>>> Door Megadreams: Topic afgesplitst<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zal goed uitzoeken of de GTX765M je games naar wens zou kunnen draaien. De GTX770M zou hier misschien net iets meer geschikt voor zijn. Ik heb even gekeken en ik denk dat je nog het beste uit te voeten bent met de Alternate notebook die Woody heeft gesuggerreerd: http://www.alternate.nl/ALTERNATE/ALTERNATE+17CL56-GTX770M_SSD+HDD_17,3_Notebook/html/product/1088048/?tk=6044&lk=6049. Voor GTA IV en GTA V vraag ik me echter sterk af of je alles uberhaupt wel op z'n hoogst kan draaien met een laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan met mijn GTX 460m GTA IV maxed out spelen als ik m overclock (GTX 460m + overclock is net iets beter dan de GTX 560m) op 1920x1080. Gta IV is sowieso een vrij oud spel aan het worden, en de GPU's steeds beter.

Op de lange termijn vraag ik me af of deze laptop wel zo goed is opgezet (bv stof ophopen, casing, levensduur etc), maar het is zeker een goede deal als je het puur over de hardware componenten hebt (cpu/gpu/hdd/ssd etc).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...