Jump to content

Hele erge lag


.Mr.Knowalot.

Recommended Posts

hey beste mensen ik ben nieuw en hoop dat jullie mij kunnen helpen. een kleine 2 maande geleden heb ik gta IV geinstalleerd en deze meteen gespeeld zonder problemen maar sinds 2 weken is de game heel erg laggy en zelfs als ik alles op low en 0 zet is die nog laggy (het helpt gewoon helemaal niet) ik heb een orginele versie gekocht en geen crack ofzo geinstalleerd wel heb ik LCPDFR maar ik heb het ook zonder LCPDFR geprobeerd en ook dan loopt ie laggy hier zijn mijn pc specificaties

Windows Windows Version 6.2 (Build 9200)

Internet Explorer 9.10.9200.16635

Memory (RAM) 2989 MB

CPU Info Intel® Core i3 CPU M 330 @ 2.13GHz

CPU Speed 2191,7 MHz

Sound Card Luidsprekers (Conexant CX20671 |

Display Adapters ATI Mobility Radeon HD 5000 Series (Microsoft Corporation - WDDM v1.20) | ATI Mobility Radeon HD 5000 Series (Microsoft Corporation - WDDM v1.20)

Monitors 1x; Algemeen PnP-beeldscherm |

Screen Resolution 1366 X 768 - 32 bit

Network Network Present

Network Adapters Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter | Draadloze netwerkadapter AR9285 van Qualcomm Atheros | JMicron PCI Express Gigabit Ethernet Adapter

CD / DVD Drives 2x (D: | E: | ) D: ELBY CLONEDRIVE | E: SlimtypeDVD A DS8A4S

Ports COM Ports NOT Present. LPT Port NOT Present.

Mouse 16 Button Wheel Mouse Present

Hard Disks C: 297,7GB

Hard Disks - Free C: 230,9GB

USB Controllers 2 host controllers.

Firewire (1394) Not Detected

Manufacturer * American Megatrends Inc.

Product Make * K52Je

AC Power Status OnLine

BIOS Info AT/AT COMPATIBLE | 10/30/09 | _ASUS_ - 6222004

Time Zone West-Europa (standaardtijd)

Battery Status High

Motherboard * ASUSTeK Computer Inc. K52Je

IP Address xxxxxxxxxxxxxxxx

MAC Address 48-5D-60-xx-xx-xx

Host Name WIN8PC

SM BIOS K52Je.211 ik hoop dat jullie me kunnen helpen MVG een wanhopige GTA fan

Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je precies (dit kan je oa. zien met Flitskikker InfoTool), want met ATI Mobility Radeon HD 5000 Series weet ik nog niet genoeg. Heb je al eens geprobeerd de nieuwste drivers van je videokaart te installeren?

En wat bedoel je precies met "laggy"? Heb je een framedrop om de zoveel tijd (=af en toe een grote hapering), of is je framerate gewoon altijd erg laag (=voortdurend haperingen). Je kan deze fix eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn framerate is altijd gewoon heel erg laag nou jaah kijk : zodra het spel start staat er loading bleed out......dan als ik in dat kamertje sta is alles perfect camera snel poppetje snel maar wanneer ik door de deur heen ga is mijn framerate echt heel traag en mijn videokaart is ATI Mobility Radeon HD 5470Graphics 512 MB

Link to comment
Delen op andere websites

game opnieuw geïnstalleerd en een OUDE patch geïnstalleerd loopt nu lekker "smooth" maar alleen op alles low en off weet iemand hoe ik hem ook snel ken laten lopen op hoge kwaliteit??? want ik weet dat mijn computer dat aan kan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...