Racemees Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 Al dat nieuws van R* en al die berichten van al dat nieuwe nieuws. Het kan soms ook even makkelijk. Daarom zet ik voor jullie al het nieuws even achter elkaar. Alles wat ik nu ga vertellen is nieuws wat al is verteld. Veel lees plezier! Alle gta 5 volgende mensen, weten nou al lang dat gta 5 zich afspeeld, in het zonnige los santos (los Angeles). Naast los Santos is er ook de country kant van gta 5. Namelijk Blaine country.( ik weet niet zeker of het daadwerkelijk zo schrijft maar de plaats heet geloof ik wel zo) in die country kant van gta 5. Leeft een van de 3 speelbare personages van het spel. Trevor is een "geestelijk gestoorde" en leeft in een caravan/trailer in de rivier. Ook is hij een oud militair piloot. Trevor is de enige die goed kan vliegen. De andere moeten het eerst leren. Een van de andere speelbare personages leeft in los Santos en heet Michael. Hij is een voormalig bankrover en heeft vroeger samen met trevor verschillende banken en gebouwen berooft. Door dat zijn vrouw Amanda. Al het geld over de toonbank smijt, is Michael bijna gedwongen om weer banken te gaan beroven. Over die banken beroven is nog veel over uit te leggen. Maar eerst stellen we Franklin voor. Hij is een jonge, bij een auto bedrijf werkende jongen. Hij heeft de verkeerde vrienden en haalt auto's weg van mensen die die gestolen hebben van zijn werk. Franklin woont in down town los Santos. Maarja om weer even terug te komen op die overvallen, zijn we wel even bezig dus ga goed onderuit zitten en lees! Met gta 4 kon je nog wel een klein kleding winkeltje overvallen. Dat ging zo: je zette je auto buiten ging naar binnen schoot die man dood en plunderde de kassa. Erg teleurstellend was dat er maar soms 100,- in zat. Kortom erg simpel. Bij gta 5 moet je veel meer doen. Je moet een heel plan opstellen en je bepaald of het luid en dom doet, of stil en slim. Bijv. Luid en dom: je gaat met een bivak must naar binnen en scheeuwd dat de mensen op de grond moeten gaan liggen. Je pakt het geld en weg wezen. Door een goed voorbereid plan heb je de vlucht route uitgestippeld en heb je op de punten waar je het nodig hebt heb je een auto staan. En weg ben je. Bij slim is het een stukje anders. Je laat via de ventilatie buizen een gas granaat afgaan en alle mensen in de winkel vallen neer op de grond. Je komt met gasmaskers naar binnen en de buit is voor het oprapen. Je gaat naar buiten en weg wezen! Je kan ook mensen in huren voor het mee helpen van de overvallen. Helaas moet je dan wel weer de buit verdelen. Maar hoe vaker je die mensen gebruikt, hoe beter ze worden. Maar ook duurder! Van dat geld wat je hebt "verdient" kan je zelf bepalen waaraan je het uitgeeft. Zoals: je auto. Je kan je auto upreaden en tatoo's laten zetten. Je kan ook huizen, panden, bedrijven en voertuigen kopen. Je kan bijvoorbeeld een taxi bedrijf kopen en dan kan je gratis met de taxis. Buiten de missies zijn er nog heel veel andere dingen die je kan doen zoals: joga'en en fietsen, tennissen, duiken, quad races en vliegtuigen vliegen. Ook kan je op dieren jagen. Ik heb geen zin meer om verder te schrijven dus ik ga maar kappen. Gta 5 verschijnt 17 september 2013 op de x-box 360 en ps3
Svenie Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Geplaatst: 28 juli 2013 Bedankt voor deze uiteenzetting, maar dit alles wordt voor zover ik weet al besproken in dit forum. Daarnaast is het meeste van deze informatie ook al terug te vinden in de nieuwsberichten die bovenaan dit forum terug te vinden zijn. Het was alweer een tijdje geleden dat ik deze kon bovenhalen:
Recommended Posts