NickOwnage Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 Heerlijk aardbeien schepijsje. 19 graden! :o Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Oude koptelefoon heeft het laatst onderweg begeven; dat zijn de langere busreizen. Daarom maar een nieuwe besteld: de Sennheiser HD 202 II. Niet al te hoogstaand, maar de ervaring leert dat dit soort modelletjes simpelweg doen wat ze moeten doen. En dan is 30 euro een prima prijs. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Voor mijn vriendin een hoes voor de telefoon gekocht zodat je deze om je arm kan dragen. Pasfoto's laten maken voor ID-kaart. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Baantjers op de vrijmarkt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Apple Watch Sport met Wit Sportbandje. Verwachte levering is op het moment wel nog juni, maar gezien alle berichten op het internet zal dat snel veranderen. Wordt wel naar een familielid van mij geleverd, omdat bestellen in Nederland nog niet mogelijk is. En aangezien het gerucht gaat dat dit pas vanaf 8 mei mogelijk gaat worden, zou de levering wellicht daadwerkelijk pas in juni kunnen zijn. Terwijl als ik nu bestel ik hem nog midden mei kan verwachten met wat geluk. Meer mensen die de Apple Watch op deze manier hebben besteld of nog gaan bestellen zodra dat hier mogelijk wordt? Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Wat nieuwe (pluk)plantjes voor in de tuin. aardbeien plantje: cherry tomaten plantje: Johannesbes struikje (aalbes) Jostabes struikje: En een ijsje Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 (bewerkt) Vorige week nieuwe schoenen gekocht. Toch nog een foto kunnen vinden. Bewerkt: 28 april 2015 door KaiSkillzz Reageren
IndoGuus Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 (bewerkt) Riem gekocht bij de HEMA, 5 euri Trouwens, kent iemand een adresje voor héél goedkope stropdassen?? (onder de 5,- per stuk) Bewerkt: 28 april 2015 door IndoGuus Reageren
MovieGamer Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 (bewerkt) -Love, Rosie (Blu ray) -The Hobbit: The Battle of the Five Armies (Blu ray) -Fast & Furious 6 Movie Collection (Blu ray) -Charizard (Amiibo) -Wii U Pro Controller Bewerkt: 29 april 2015 door Noretz Reageren
RUBENN Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 Sinds een paar dagen nieuw voetspul: Reageren
JJ-B Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Voor mijn vriendin een hoes voor de telefoon gekocht zodat je deze om je arm kan dragen. Voor hardlopen? Ik heb net best veel kleding gekocht. 2 jeans, 1 shirt, 1 paar schoenen en 1 blazer. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Ik had een paar dagen geleden films op bol.com besteld en ze zijn vandaag binnen gekomen -The Pink Panther (Blu ray) -The Pink Panther 2 (Blu ray) -Austin Powers: The Spy Who Shagged Me (Blu ray) -Austin Powers: Goldmember (Blu ray) -Get Smart (Blu ray) Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Gisteravond 2 grote zakken patat besteld + frikandellen en bamischijven... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Voor mijn vriendin een hoes voor de telefoon gekocht zodat je deze om je arm kan dragen. Voor hardlopen? Ja, klopt. Een universele bij de Hema. 2 trainingsbroeken van een B-merk en 2 Sets Guard Stays van Nike. Aangezien ik mijn vorige setje ben verloren vorige week. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.