GuitarGuy666 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Zonet deze prachtige poster gekocht om achter mijn bank op te hangen. Ik heb daar nu twee posters hangen die ik niet zo mooi meer vind. En nog een pakje met van die muurplakdingen zodat je geen plakband hoeft te gebruiken. Reageren
FookingRekt69 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Een 4L fles Sprite Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Zonet deze prachtige poster gekocht om achter mijn bank op te hangen. Ik heb daar nu twee posters hangen die ik niet zo mooi meer vind. En nog een pakje met van die muurplakdingen zodat je geen plakband hoeft te gebruiken. Waarom hang je het achter je bank? Dan zie je het toch niet? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Zonet deze prachtige poster gekocht om achter mijn bank op te hangen. Ik heb daar nu twee posters hangen die ik niet zo mooi meer vind. En nog een pakje met van die muurplakdingen zodat je geen plakband hoeft te gebruiken. Waarom hang je het achter je bank? Dan zie je het toch niet? Ik bedoel boven mijn bank bij de rugleuning. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Gisteren al redelijk wat ingekocht bij de Ikea voor m'n (studenten)kamer. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Ik heb vandaag in de winkel 2 bak friet moeten kopen. Staat toch vreemd, zo'n vent over straat met enkel zakken bevroren friet in z'n handen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Na wat twijfelen toch heb ik het toch maar gedaan, ik heb namelijk het nieuwe album van Bullet for my Valentine gekocht (met de bonustracks). Morgen komt ie als het goed is binnen. Ik heb hem al helemaal geluisterd, en het is écht een aanrader als je van BFMV houdt, en van het genre metalcore houdt. Reageren
1974 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 (bewerkt) Bewerkt: 15 augustus 2015 door 1974 Reageren
ole23 Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 Ik heb twee PC spellen gekocht. Just cause 1 en sniper elite 3 Reageren
RUBENN Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 (bewerkt) Weer een nieuwe portemonnee (rood deze keer <3 ), vorige van een paar euro was in nog geen week stuk En draadloze oordopjes van Philips. Eerste in-ear die wel blijft zitten. @Nicola hieronder, haha wauw... Bewerkt: 15 augustus 2015 door RUBENN Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 En draadloze oordopjes van Philips. Eerste in-ear die wel blijft zitten. Ik dacht eerst dat het 2 föhns waren Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Sinds vanochtend kreeg/kocht ik een Macbook Air van school. Het apparaat is merkbaarder een stuk sneller dan zo'n normale Macbook, en is overigens veel lichter en kleiner. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 2 nieuwe Funko Pops! Beiden 15 euro bij de Game Mania Thrillkiller Batman - Comics Exclusive Gentleman Claptrap - Underground Toys Exclusive Reageren
MovieGamer Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) -Insurgent (Blu ray) -Ouija (Blu ray) -Cinderella (Blu ray) -Treehouse (Blu ray) -Fast & Furious 7 (Blu ray) -Pretty Little Liars Seizoen 5 (Dvd) Bewerkt: 20 augustus 2015 door Noretz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.