ole23 Geplaatst: 27 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2015 Ik heb vanmiddag meteen ook maar true crime new York city gekocht en een spel laten bestellen omdat ze die hier niet hadden.moesten ze het bij een ander finiaal bestellen dus hopelijk kan ik in dit weekend ook nog Harry Potter en De geheime kamer spelen want dat is het spel wat bestelt is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Assassin's Creed Revelations - Animus Edition voor 20 eurotjes! En een stereo headset adapter voor Xbox One. Reageren
ole23 Geplaatst: 30 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2015 Een interne hardeschijfruimte van 500gb voor een desktop PC. En ook nog Windows Vista business Reageren
MovieGamer Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 (bewerkt) -Terminator: Genisys (Blu ray) -San Andreas (Blu ray) -Paul Blart: Mall Cop 2 (Blu ray) -Man Up (Blu ray) -Poltergeist: Extended Cut 3D (Blu ray) -Unfriended (Blu ray) -Nikkei Extreme X1 action camera wit €40,- bij Media Markt Bewerkt: 13 november 2015 door Noretz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Een godverdomme veel te duur toetsenbord. De Razer Blackwidow Chroma. Mogelijkheden van verlichting zijn eindeloos. Ik heb al een profiel gevonden dat je pacman ziet. En ik kan snake spelen met de lichtjes Reageren
Nissan Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 25 euro, maar dan heb je ook wat. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Je-zus. Ik vind het wonderbaarlijk dat ze 'n game van meer dan 11 jaar oud (heb het uiteraard gecheckt) nog steeds vijfentwintig euro voor durven te vragen... Ik zou zoiets dus nooit tolereren.. On-topic; M'n laatste gekochte voorwerp waren dure schoenen, echter, dat was alweer meer dan 'n maand geleden. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Gisteren 'Lego Dimensions:Portal' bij de lokale thriftshop op de kop weten te tikken. Ben er erg blij mee Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 november 2015 Rapport Geplaatst: 23 november 2015 Ik heb laatst Assassin's Creed Rogue voor de PS3 op de kop getikt voor slechts €13. Een koopje, al zeg ik het zelf Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Nadat mijn iPhone 5S op mysterieuze wijze ineens overleed, heb ik deze maar gekocht. Natuurlijk in het zilver! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 25 november 2015 Rapport Geplaatst: 25 november 2015 Een (koop)huis Financiering is al rond, eind december de sleuteloverdracht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.