3L1077 Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Verjaardag!! Headset komt er nog aan. Wat ben ik toch een verwend nest. :$ Reageren
Dexist Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Geplaatst: 29 mei 2016 Printertje gekocht was in de aanbieding ik denk dat de printer nu goedkoper was dan de cartridges. Reageren
ole23 Geplaatst: 30 mei 2016 Rapport Geplaatst: 30 mei 2016 een nieuwe extended muismat. want ik vond mijn vorige muismat aan de kleine kant. Reageren
Michael Geplaatst: 31 mei 2016 Rapport Geplaatst: 31 mei 2016 (bewerkt) Een David Bowie totebag waar hij wordt afgebeeld als ziggy stardust. Bewerkt: 31 mei 2016 door Asphyxiated Reageren
MovieGamer Geplaatst: 31 mei 2016 Rapport Geplaatst: 31 mei 2016 Blu-ray: -The Boy -Goon -Let The Right One In -Krampus -The Hallow -Wrecker -Bruce Almighty -Halo: Nightfall + Halo 4: Forward Unto Dawn Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Geplaatst: 5 juni 2016 Nexus 5X! Had een iPad mini 4 liggen die ik nooit gebruik, dus ik besloot die maar eens te gaan verkopen en m'n allereerste Android-telefoon aan te schaffen. Wel echt voor testdoeleinden, gewoon om te zien of het wat is. Want ik ben al sinds 2009 iOS-gebruiker en ben sinds kort echt 'all-Apple' (iPhone, Apple Watch, Apple TV en MacBook Pro). Dus sowieso zal het lastig worden überhaupt die switch te maken, maar daarom wilde ik toch maar een keer een Nexus te nemen. Zit tenminste ook stock Android op, dus geen last van die vervelende bloatware zoals bij Samsung-toestellen. Tot zover bevalt hij prima: ligt prettig in de hand (al mist het een premium feeling, maar voor een toestel van minder dan 350 euro kun je niet al teveel verwachten), over het algemeen vlotjes en goede camera. Moet uiteraard nog de kneepjes van Android leren kennen, dus daar kan ik nog niet over oordelen, haha. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 juni 2016 Rapport Geplaatst: 9 juni 2016 The Number of the Beast van Iron Maiden op vinyl. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 Blu-ray: -Alvin en de Chipmunks: Road Trip -Daddy's Home -Deadpool -How to be Single -Ride Along 2 Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 De Nike Free 5.0, vanaf maandag beginnen lopen met de vriendin. Reageren
NicolaB Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Ik heb zopas een nieuwe muis gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.