Foreigner97 Geplaatst: 9 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2016 M'n mobiel gaf afgelopen vrijdag de geest, dus het werd tijd voor een nieuwe: de Motorola G4. Mijn oude telefoon was een oudere generatie van dezelfde serie; de verbeteringen van de vierde generatie bevallen me uitstekend. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 iPad Air 2 64GB gekocht. Had wat meer ruimte nodig en m'n iPad 4 werd met de dag trager. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 11 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2016 Blu-ray: -Captain America: Civil War -Alice: Through the Looking Glass -DragonBall Z: Battle of the Gods -DragonBall Z: Resurrection 'F' -Ratchet & Clank -Sisters -X Men: Apocalypse Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2016 Na maandenlang alleen maar de high-fantasy reeks van George RR Martin gelezen te hebben, was ik wel weer toe aan een non-fictie boek. The Looting Machine trok al gauw mijn aandacht bij de boekenhandelaar met een zwartwitte cover met daarop een grote afdruk van het Afrikaanse continent. Tot zover behoorlijk geïntrigeerd door het speurwerk van deze schrijver die op onderzoek gaat hoe het nou komt dat de continent die het rijkst is onder de grond ook het armst is boven de grond. Reageren
Dotz Geplaatst: 12 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2016 Een vanille-milkshake en pakje sigaretten, gisterenavond om elf uur. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 Red Bull (nee, dit valt niet onder mijn dagelijke booschappen hoor (a)) En deze neksjaal ding, ideaal voor op de scooter: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2016 32 en 64GB sd kaart suction cup gopro mount en tether draad. 16k mAh powerbank Reageren
Dotz Geplaatst: 17 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2016 Een mooie tweedehands waterfiets om mee naar mijn werk te gaan Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 Na het Simpsons-house nu de Kwik-E-Mart aangeschaft. Wat wel spijtig is, is dat ie nu voor z'n 2 maanden de opslag op zolder in gaat, want hij is bestemd voor de kerstavonden. Reageren
RUBENN Geplaatst: 20 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2016 Een PS4, controllers, GTA V, twee trance/dance cd's en een blueray film van een oud concert van Tiësto Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2016 Vandaag m'n Apple Watch Sport omgeruild voor roestvrijstalen variant (exact zelfde hardware verder), omdat deze in de aanbieding was bij een lokale Apple Premium Reseller. Voor wie zich afvraagt waarom ik niet de nieuwste heb gepakt: de prijs. De verschillen zijn voor mij te minimaal om die hogere prijs te compenseren. De 'oude' Apple Watch doet het nog net zo goed. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2016 (bewerkt) Poee dure maand geweest (tot nu toe). iPhone 7 128 GB Jet Black, Apple Watch Series 2, een lederhosen ( ), Battlefield 1, PS4 én een HD TV voor de PS4 Bewerkt: 20 oktober 2016 door Davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.