MovieGamer Geplaatst: 15 maart 2018 Rapport Geplaatst: 15 maart 2018 Blu-ray: -The Foreigner -Geostorm -Leatherface -Murder on the Orient Express -Thor: Ragnarok Reageren
Niked Geplaatst: 17 maart 2018 Rapport Geplaatst: 17 maart 2018 -Nieuwe Supreme pet (SS18 Week 4) -Naft voor menne scooter Reageren
MovieGamer Geplaatst: 23 maart 2018 Rapport Geplaatst: 23 maart 2018 Blu-ray: -Bedeviled -Justice League -Radius -The Snowman Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 april 2018 Rapport Geplaatst: 27 april 2018 Blu-ray: -Bad Moms 2 -Coco -Daddy's Home 2 -Escape Room -Flatliners -Paddington 2 Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 april 2018 Rapport Geplaatst: 27 april 2018 6 uur geleden, MovieGamer zei: Blu-ray: -Bad Moms 2 -Coco -Daddy's Home 2 -Escape Room -Flatliners -Paddington 2 Jij bent actief geweest op koningsdag. Ik liep ook met iemand die aan het Blu-ray hunten was. XD Ikzelf heb alleen wat te eten en te drinken gekocht. Reageren
Windhoos1982 Geplaatst: 13 mei 2018 Rapport Geplaatst: 13 mei 2018 kunststof kozijnen. De oude kozijnen vielen er bijna uit.. :-S Reageren
moechy Geplaatst: 14 mei 2018 Rapport Geplaatst: 14 mei 2018 God of War op PS4 En 3 T shirt's van Velojunkies. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 20 mei 2018 Rapport Geplaatst: 20 mei 2018 (bewerkt) Blu-ray: -A Ghost Story -The Greatest Showman -Jumanji [Steelbook] -Jumanji: Welcome to the Jungle [Steelbook] -Beyond Skyline -Skyline -What Happened to Monday Bewerkt: 21 mei 2018 door MovieGamer Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 (bewerkt) Blu-ray: -Insidious: The Last Key -Jeepers Creepers 3 -The Last Days -Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (a.k.a. Salazar's Revenge) Dvd: -American Horror Story: Roanoke Bewerkt: 28 mei 2018 door MovieGamer Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 juni 2018 Rapport Geplaatst: 9 juni 2018 Blu-ray: -The Commuter -Downsizing -Maze Runner: The Death Cure Reageren
MovieGamer Geplaatst: 22 juni 2018 Rapport Geplaatst: 22 juni 2018 (bewerkt) Blu-ray: -Black Panther -Despicable Me 3 -Home Again -Ice Age: Collision Course Bewerkt: 22 juni 2018 door MovieGamer Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2018 Rapport Geplaatst: 22 juni 2018 Philips Hue dimmer. Toch wel fijn om een fysieke knop te hebben. Reageren
Niked Geplaatst: 22 juni 2018 Rapport Geplaatst: 22 juni 2018 - Philips Hue motion sensor - 2 potten verf - nieuwe nachtlamp - kader van de Brooklyn Bridge - Kappa broek - Harley Davidson handschoenen - Harley Davidson helm (Nee, ik rij niet met een Harley helaas.) Reageren
MovieGamer Geplaatst: 1 juli 2018 Rapport Geplaatst: 1 juli 2018 Blu-ray: -24 Hours to Live -The Founder -The Florida Project -Winchester: The House That Ghosts Built Dvd: -Before I Fall -Cool Girls Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 juli 2018 Rapport Geplaatst: 14 juli 2018 (bewerkt) AKG K-240 MKII Ik wilde graag een koptelefoon die meer op je hoofd rust dan op je oren drukt, daarnaast wilde ook om me heen nog redelijk kunnen horen. Natuurlijk ook goede geluidskwaliteit, dat lijkt me logisch. Met de hulp van Tweakers deze genomen. Hij bevalt nu al heel erg goed. Ik ben ook bezig met het leren spelen van bass en met het mini jack naar jack koppelstukje wat erbij zat kan ik nu ook met koptelefoon spelen. Goedkoopste bassdrumvel Was kapot, maar ik ga binnenkort over op mesh vellen (stil drummen, maar dan op een akoestisch drumstel), maar dat zal waarschijnlijk nog een half jaartje duren, en ja... ik wil toch drummen... Drumstokken Ja als ik dan toch bij Bax shop (lekker woordgrappie), koop ik er meteen een paar stokken bij, in de aanbieding, prima reviews voor mijn drumstyle. Het drumvel moet ik er nog opzetten en de stokken zitten ook nog in de doos, dus ik weet niet of dat goed is, maar dat zal vast wel goed zijn. De koptelefoon is echt heel nice, maar ik zit nu nog een beetje in die te enthousiaste fase als je iets nieuws heb gekocht waar je dan helemaal hyped over bent. Mrja nog steeds super nice. Bewerkt: 14 juli 2018 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.