MovieGamer Geplaatst: 18 januari 2019 Rapport Geplaatst: 18 januari 2019 (bewerkt) Apple MacBook Pro 13" (2017) Space Gray (128 GB) Bewerkt: 18 januari 2019 door MovieGamer Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 18 januari 2019 Rapport Geplaatst: 18 januari 2019 Uruk hai batlle helmet replica 1:1 toch nog aan kunnen komen via de tolkienwinkel. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 25 januari 2019 Rapport Geplaatst: 25 januari 2019 Blu-ray: -The Happytime Murders -The Nun -Peppermint -The Watcher Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 januari 2019 Rapport Geplaatst: 25 januari 2019 Vanuit Singapore laten invliegen: Wat is er zo bijzonder dat dit helemaal uit Singapore moet komen, zal je je afvragen. Deze set, Chinese New Year's Eve Dinner, is enkel uitgebracht in Zuid-Oost Azië en Oceanië. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 januari 2019 Rapport Geplaatst: 30 januari 2019 Lichtelijk offtopic hier, maar hoeveel stickers zitten er in die niet heel erge grote set? Ik heb gemerkt dat Lego al een tijdje is afgestapt van het bedrukken van steentjes, en dat is jammer. Die stickers hebben de neiging om te vervellen of te breken in zonlicht of om van hun plaats te schuiven. Ik had bijvoorbeeld deze set een tijd lang op mijn bureau staan, maar alle stickers zijn er inmiddels al af. Mijn laatste aankoop: 4 nieuwe banden voor mijn auto. Ik heb 500 euro betaald, wat al bij al nog wel meevalt voor GoodYear banden, inclusief ventielen, montage, balanceren en uitlijnen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 januari 2019 Rapport Geplaatst: 30 januari 2019 8 uur geleden, Big Boss zei: maar hoeveel stickers zitten er in die niet heel erge grote set? Valt op zich mee, zijn er 9. Alles wat je op tafel ziet, alsook wat de kinderen in hun hand hebben, zijn bedrukte steentjes. Stickers hadden ze ook al in de jaren '80 hoor, en er zijn bepaalde sets waarin alles bedrukt is, zoals de modulaire buildings. Maar het is zeker zo dat steeds vaker sets van stickers zijn voorzien. Onlangs is er een set uitgekomen met meer dan 50 stickers. Ik moet zeggen dat ik nog geen last heb van loslatende of vervagende stickers, maar het is wel iets dat ik ook van anderen hoor. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 17 februari 2019 Rapport Geplaatst: 17 februari 2019 Blu-ray: -The Cloverfield Paradox -The House with a Clock in its Walls -Johnny English Strikes Again -The Predator [Steelbook] -Searching -A Simple Favor Reageren
MovieGamer Geplaatst: 8 maart 2019 Rapport Geplaatst: 8 maart 2019 Blu-ray: -Goosebumps 2 -Halloween -Hell Fest -Venom Reageren
PrioX Geplaatst: 16 maart 2019 Rapport Geplaatst: 16 maart 2019 Heb deze middag een nieuwe externe harde schijf (4TB) voor de console gekocht. Mijn huidige begint kuren te krijgen en ik wil een explosief graag voor zijn. Verder heb ik ook nog een nieuwe zonnebril gekocht voor wanneer de zon straks weer begint te schijnen. Reageren
Platypus Geplaatst: 17 maart 2019 Rapport Geplaatst: 17 maart 2019 17 uur geleden, PrioX zei: Verder heb ik ook nog een nieuwe zonnebril gekocht voor wanneer de zon straks weer begint te schijnen. Ik dacht een zonnebril voor de explosie. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 20 april 2019 Rapport Geplaatst: 20 april 2019 Blu-ray: -Night School -The Nutcracker and the Four Realms -Pet Sematary (1989) -Ralph Breaks the Internet Eind deze maand komen daar nog (bij); Aquaman, Mary Poppins Returns en Spider-Man: Into the Spider-Verse. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 april 2019 Rapport Geplaatst: 27 april 2019 Een MSI 27" curved 144hz game monitor. Wat een wereld van verschil in FPS games. Reageren
Baffie Geplaatst: 29 april 2019 Rapport Geplaatst: 29 april 2019 Zow, wat 'n scherm joh. Ik heb recentelijk een motor gekocht; Honda CB-1, heerlijk rondtoeren, zeker met dit weer. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 7 juli 2019 Rapport Geplaatst: 7 juli 2019 (bewerkt) Blu-ray: -Cold Pursuit -Escape Room -Fast & Furious 1-8 Boxset -The Quake -Warning Shot Bewerkt: 28 juli 2019 door MovieGamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.