_Night-Men_ Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Omdat mijn zus die van mij (die ooit van haar was) mee heeft gejat naar haar studentenkamer... Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Hmm moeilijk, mijn laatst niet dagelijks gekochte voorwerp... Nja ik heb wel dingen die ik niet dagelijks koop, zoals sommige voeding. Maar goed Ik denk dat men dat weer onder dagelijks laat vallen (waarom weet ik ook niet). Ik denk handschoenen Reageren
Forever GTA Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Laatst bij bijenkorf geweest en ik zag opeens spullen die ze normaal niet hebben, denk omdat ze gaan sluiten. Zag dingen van star wars en dergelijke en ook van Avatar. Was niet bepaald duur en zeker in de aanbieding en wilde er al heen. Heel mooi beeldje van neytiri. Kreeg er een lampje bij vond ik raar maar wat bleek... In het donker als je op het beeldje schijnt zie je lijntjes oplichten over haar lichaam! Ik zag het toevallig bij iemand op FB anders had ik het helemaal gemist. Helaas is het ook de laatste week bij Mcdonalds, maar heb toch nog 3 figuurtjes van Mario kunnen scoren. Al had ik mario en luigi ook nog gewild. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 (bewerkt) Me IPhone 4S! beter dan me vorige mobiel 'htc' nog en dan nog iets. Bewerkt: 9 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Venzio Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Een nieuw (eerste :$) horloge! (reden daarvoor was dat ik nooit echt een horloge man was) Reageren
moechy Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Spulletjes voor de motor: Nieuw windscherm: Nieuwe koppelingshendel: Nieuwe remhendel: Nieuwe koppelingskabelregeling in het rood: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Elgato game capture HD . 30 december komt ie binnen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 (bewerkt) Tosti Bewerkt: 27 december 2013 door Crazy-Ghost Reageren
Dippie Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Een paraplu toen ik Serious Request bezocht. Het regende, en het zou de eerste tijd niet stoppen met regenen, dus heb ik bij de Scapino een paraplu gehaald Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Tosti Wafel, cola Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 en natuurlijk die peuk op de achtergrond he dotzie? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Een zak doritos chips bij de Bas van der Heijden. Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 1 trui, 1 broek en 1 jas Reageren
commandant Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Qua voorwerp een beeldje gisteren. Voor de rest heb ik nu een big mac in m'n muil, maar da's niet echt een lange termijn aankoop (hopelijk). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.