Jump to content

Waarschuwing voor als hittegolf komt tijdens GTA V


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Ja het is natuurlijk heel mooi dat GTA V er bijna is, maar houd er wel rekening mee dat het nog wel is zwaar zal kunnen worden.

Je zal veel last kunnen hebben van

Zweet op het voorhoofd.

Zweethanden.

Dorst hebben en vaak naar de WC moeten.

Een ventilator of airco kan handig zijn, maar zorgt wel voor veel lawaai

Dit soort dingen zouden erg afleidend kunnen zijn, waardoor je minder goed zou kunnen concentreren op het spel.

Het is niet zeker of het gaat beuren, maar ik zal er maar niet te makkelijk over denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me door hittegolven heen dringen, muggenplagen afslaan, door de modder kruipen en basale levensbehoeften achterwegen laten om maar GTAV te kunnen spelen!

Quoted for the winner. Alleen echte fans doen dat! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is natuurlijk heel mooi dat GTA V er bijna is, maar houd er wel rekening mee dat het nog wel is zwaar zal kunnen worden.

Je zal veel last kunnen hebben van

Zweet op het voorhoofd.

Zweethanden.

Dorst hebben en vaak naar de WC moeten.

Een ventilator of airco kan handig zijn, maar zorgt wel voor veel lawaai

Dit soort dingen zouden erg afleidend kunnen zijn, waardoor je minder goed zou kunnen concentreren op het spel.

Het is niet zeker of het gaat beuren, maar ik zal er maar niet te makkelijk over denken.

Get a life!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is natuurlijk heel mooi dat GTA V er bijna is, maar houd er wel rekening mee dat het nog wel is zwaar zal kunnen worden.

Je zal veel last kunnen hebben van

Zweet op het voorhoofd.

Zweethanden.

Dorst hebben en vaak naar de WC moeten.

Een ventilator of airco kan handig zijn, maar zorgt wel voor veel lawaai

Dit soort dingen zouden erg afleidend kunnen zijn, waardoor je minder goed zou kunnen concentreren op het spel.

Het is niet zeker of het gaat beuren, maar ik zal er maar niet te makkelijk over denken.

Get a life!

Hij zegt alleen maar waar we last van kunnen gaan krijgen, en dan vindt ik "Get a life" niet echt nodig...

Maar ik heb om half 3 vannacht geoefend om muggen af te rammen, dus dat zit wel goed.

En de helft van mijn (stief) familie woont in Spanje.. Daar heb ik ook wel eens GTA ongestoord gespeeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet dan niet een tv mee te nemen anders heb je er zo weinig aan. ;)

We kunnen twee kanten op met dit topic: het serieus gaan hebben over het ingame weer, dan kan het topic hier blijven staan. Of we gaan er de gek over aansteken, dan kan 'ie verkassen naar het Stamkroeg subforum. Wat doen we? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als we die kant op gaan. De drie hoofdpersonen zullen wel last krijgen van het weer. Kan bloedheet zijn in Californië. Zullen we op de hoofden van Michael, Franklin en Trevor veel zweetdruppels tegenkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als we die kant op gaan. De drie hoofdpersonen zullen wel last krijgen van het weer. Kan bloedheet zijn in Californië. Zullen we op de hoofden van Michael, Franklin en Trevor veel zweetdruppels tegenkomen?

Dat zal natuurlijk wel vet zijn!

Maar zelfde is als het koud is gewoon echt koud hebben aan hun handen enzo (wel realistisch)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook erg benieuwd naar het weer. In IV was het mooi, maar in RDR was het nog veel mooier. Vooral onweersbuien gaven echt harde klappen en mooie flitsen aan de lucht. Ik hoop dat het ongeveer de RDR cyclus is met dezelfde uitwerking / impact.

Ik zou het wel gaaf vinden als Rockstar eens iets doet met wind in de game, wat dat zie je eigenlijk nog niet zo. Bijvoorbeeld, dat er voordat een onweerabui losbarst je de wind ziet aantrekken en de impact daarvan op vuil op straat en op attributen van pedestrians. Zeilen van boten die opbollen zelfs, mochten we een zeilboot gaan zien die met ongestreken zijl vaart. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel gaaf vinden als Rockstar eens iets doet met wind in de game, wat dat zie je eigenlijk nog niet zo. Bijvoorbeeld, dat er voordat een onweerabui losbarst je de wind ziet aantrekken en de impact daarvan op vuil op straat en op attributen van pedestrians. Zeilen van boten die opbollen zelfs, mochten we een zeilboot gaan zien die met ongestreken zijl vaart. smile3.gif

Ik denk dat dat wel gaat lukken hoor, volgens mij zag je in de gameplay trailer een beeld (eerste shot?) waarin de vlaggen aan de vlaggenmast wapperden. Dat lijkt me genoeg bevestiging dat ze er aan gedacht hebben.. Alleen dat van de zeilen aan de zeilboten lijkt me wat minder zeker, maar aangezien ze zoveel aan realisme hebben gedaan (bijv. de AI), is er best wel een kans dat ze dat ook hebben toegevoegd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...