Jump to content

Waarschuwing voor als hittegolf komt tijdens GTA V


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Ik zou het wel gaaf vinden als Rockstar eens iets doet met wind in de game, wat dat zie je eigenlijk nog niet zo.

Nou, uit de gameplay-trailer blijkt dat wind een effect zal hebben op je sniper-aim, dus de kans bestaat wel dat de wind erg gelinkt is aan het weer.

En van het weer in RDR wil ik vooral dit overnemen: Plasjes als het heeft geregend. Het is maar iets klein, maar het geeft de wereld toch dat extra beetje gevoel van realisme en doet je het weer iets meer beleven. Een random blikseminslag mag ook wel. Maar ik gok dat het bij skybox bliksems zal blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp het probleem niet van een hittegolf... Mijn kamer was 40 graden terwijl ik GTA IV speelde en gaat perfect xd. Wel een airoc opgezet dat het maar 30 graden meer was xd.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen last van hitte in huis, of van verhit raken van games. Maar wat verwacht je van het ingame weer?

Als het echt realistisch is, moeten Trevor en Michael verbranden als ze te lang in de zon lopen/zijn... Daar had CJ en heeft Franklin een stuk minder last van. :engel:

:7

@ @.Timothy en anderen over wind in de game: Ja inderdaad, subtiele animaties kennen we wel, maar echt het gevolg van windvlagen niet. Trailerbeelden geven inderdaad goeie hoop op een mooie uitwerking hiervan!

Ik hoop ook dat er zich plassen vormen na een bui, ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ingame weer lijk me wel realistisch en aangezien ze dat willen gaat het ook gebeuren hoop ik!

De trailers geven inderdaad goed vooruitzicht en hopen aankomende maand meer nieuws te krijgen over dit soort dingen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...