Volgers 0 Twaalf fantastische nieuwe GTAV screenshots! Door Joriz, 29 juli 2013 Bericht rapporteren Zojuist hebben we van Rockstar Games maar liefst twaalf nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V ontvangen waarin vele nieuwe details zijn te zien. Alle twaalf nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in de GTA5 galerij. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 Ik zag ze net op Facebook, mooie screens weer! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 Het zijn er eigenlijk 26. Maar het zijn zeker weten weer mooie screens. Nu op naar de info over Grand Theft Auto Online en dan GTA V release. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 Bijzonder fraai weer. Wat me wel opvalt aan de bovenste afbeelding in de OP, is dat er geen weerspiegeling is van de boot in het water. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 die van michael met zn sigaar. reaction: 100% badass Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 Nou ze zijn zeker mooi, maar het speciale is er bij mij wel af na de +100ste screenshot :$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 Chinook <333333333333333 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 29 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2013 Mooie screens , alleen heb niet echt een 'wauw-gevoel' meer bij elke nieuwe screen(s) om het zo maar te zeggen. Ik hoop dat ze snel komen met de Multiplayer video. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 30 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 juli 2013 Leuke screens maar nu maar eens info over de multiplayer dacht ik zo Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 30 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 juli 2013 Na het zien van deze screenshots heb ik ontzettend de neiging om een PS3 aan te schaffen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 30 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Mooie screenshots, die het beeld van GTA5 nog duidelijker maken Na het zien van deze screenshots heb ik ontzettend de neiging om een PS3 aan te schaffen. ABOUT FUCKING TIME! Bewerkt: 30 juli 2013 door Legenderion Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Robin02 Geplaatst: 30 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 juli 2013 ik dacht even wat doet deze foto er tussen XD Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TerrorMau5 Geplaatst: 30 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 juli 2013 weer wat om mee te geilen dit weekend :P Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 31 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 juli 2013 Daar zaten we op te wachten, paar prachtige screens! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 31 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 31 juli 2013 ik dacht even wat doet deze foto er tussen XD . die boot deed me denken aan max payne 3 die missie als je op die boot bent. voor de rest spoiler ik niet over die missie Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist hebben we van Rockstar Games maar liefst twaalf nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V ontvangen waarin vele nieuwe details zijn te zien.
Alle twaalf nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in de GTA5 galerij.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites