Volgers 0 Twaalf fantastische nieuwe GTAV screenshots! Door Joriz, 29 juli 2013 Bericht rapporteren Zojuist hebben we van Rockstar Games maar liefst twaalf nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V ontvangen waarin vele nieuwe details zijn te zien. Alle twaalf nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in de GTA5 galerij. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 augustus 2013 Wederom weer prachtige screenshots. Ik ben benieuwd wat ze de komende weken nog laten zien. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik hoop de online trailer. Had ze al gezien, maar ze zijn inderdaad prachtig. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 augustus 2013 De chinook vind ik toch wel het hoogtepunt van de nieuwe screenshots! Nu maar hopen dat je er meer mee kunt dan alleen vliegen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 2 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 augustus 2013 vette screens vooral die kleur effecten bij je special ability Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
M.I.C.H.A.E.L. Geplaatst: 3 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 augustus 2013 Chinook ?? Je bedoeld een verboude CH-53 Super stalion. Maar zeker wel vet ....! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist hebben we van Rockstar Games maar liefst twaalf nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V ontvangen waarin vele nieuwe details zijn te zien.
Alle twaalf nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in de GTA5 galerij.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites