Volgers 0 Twaalf fantastische nieuwe GTAV screenshots! Door Joriz, 29 juli 2013 Bericht rapporteren Zojuist hebben we van Rockstar Games maar liefst twaalf nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V ontvangen waarin vele nieuwe details zijn te zien. Alle twaalf nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in de GTA5 galerij. 0 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 augustus 2013 Wederom weer prachtige screenshots. Ik ben benieuwd wat ze de komende weken nog laten zien. 0 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik hoop de online trailer. Had ze al gezien, maar ze zijn inderdaad prachtig. 0 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 1 augustus 2013 De chinook vind ik toch wel het hoogtepunt van de nieuwe screenshots! Nu maar hopen dat je er meer mee kunt dan alleen vliegen 0 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 2 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 augustus 2013 vette screens vooral die kleur effecten bij je special ability 0 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
M.I.C.H.A.E.L. Geplaatst: 3 augustus 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 augustus 2013 Chinook ?? Je bedoeld een verboude CH-53 Super stalion. Maar zeker wel vet ....! 0 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist hebben we van Rockstar Games maar liefst twaalf nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V ontvangen waarin vele nieuwe details zijn te zien.
Alle twaalf nieuwe afbeeldingen zijn te bekijken in de GTA5 galerij.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites