X-Qyeh Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus ik d8 hier... Maar weet iemand waar ik een nederlands en gratizz forum kan bouwen. B) Dus dat ik het forum in het nederlands kan doen :lol: Een nederlandse site en dat ik het forum in het NEDELRANDS kan maken.. :lol: Thanks for reading :lol: Bewerkt: 14 juli 2005 door X-Qyeh Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Invision Free is één van de beste Free forums om op te zetten. En het is makkelijk en zeer overzichtelijk. Dat is een echte tip! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Invision Free is één van de beste Free forums om op te zetten.En het is makkelijk en zeer overzichtelijk. Dat is een echte tip! Mss is dit dubbel post ,maar ik wou het liefst een nederladse site waar ik een forum kan bouwen mijn engels is NOG niet zo goed :php: Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Invision Free is één van de beste Free forums om op te zetten.En het is makkelijk en zeer overzichtelijk. Dat is een echte tip! Mss is dit dubbel post ,maar ik wou het liefst een nederladse site waar ik een forum kan bouwen mijn engels is NOG niet zo goed :php: haha, nee is geen dubbelpost hoor. Je kan daar ook een Nederlands Taalpakket downloaden en Installeren bijv. bij Lycos of Lyp.nl. Voor meer info over installeren raadpleeg Scott16. Reageren
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Invision Free is één van de beste Free forums om op te zetten.En het is makkelijk en zeer overzichtelijk. Dat is een echte tip! Mss is dit dubbel post ,maar ik wou het liefst een nederladse site waar ik een forum kan bouwen mijn engels is NOG niet zo goed :php: Dat maakt niet uit,je kan ook gewoon een forum aanvragen daar en gewoon nederlandse teksten maken. Dan staat er wel in het engels hoeveel members er zijn enzo maar dat maakt niet zo veel uit. Zelf heb ik een nederlands en een engels forum waar ik dus zeg maar admin ben. Dan kan je bv de site zeggen aan je vrienden ofzo. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Je kunt geen gratis Nederlands forum krijgen. Tenzij je er voor gaat betalen. Je kunt zelf ook wel een forumpje bouwen, maar dan moet je wel verstand van dat soort dingen hebben. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Je kunt geen gratis Nederlands forum krijgen. Nee, je kan een nederlands taalpakket downloaden en Uploaden of Installeren in Lycos of een andere gratis Host. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb wel alles in gevult alleen ik weet niet wat je bij board name moet zetten... :huh: Reageren
bigG Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 dat is de naam van het forum dacht ik. (bij dit forum staat daar dus gtaforum) EDIT by BrokenTable: maar even de goede naam neergezet... Boardname is de naam van je forum. Reageren
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Hoe wil je je forum naam noemen? Zo ... Als die al bestaat dan moet je een andere nemen. Als je dat hebt gedaan krijg je 2 links. Zet de invision forum in favorieten. De admin paneel hoeft niet. Bij admin CP moet je je "naam" zetten en dan je "wachtwoord" Wil je een forum in je forum zetten. druk "New catorgory" en dan new forum en dan kan je daar in posten.Catogory moet wel een Name hebben. Gewoon effe helpen Bewerkt: 15 juli 2005 door GoKu Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik hep nu een forum gemaakt ,maar verder hoe kan ik skins toevoegen en talen. Het GtaForum heeft veel meer emotiocons hoe kan je er meer bijzetten. En over de rangen weet ik het een en ander ook nog niet echt hoe kan je zien welke rangen er zijn of kan je ze zelf maken :huh: Reageren
Timos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik hep nu een forum gemaakt ,maar verder hoe kan ik skins toevoegen en talen.Het GtaForum heeft veel meer emotiocons hoe kan je er meer bijzetten. En over de rangen weet ik het een en ander ook nog niet echt hoe kan je zien welke rangen er zijn of kan je ze zelf maken :huh: Als je er nog helemaal niets vanaf weet? Waarom begin je er dan aan? Je moet in je Admin CP zijn bij Emoticons daar kan je van alles toevoegen. Er zijn vast wel tuts te vinden met google en je moet wel goed engels kunnen! Want bij een nederlands forum, is het Admin CP nog evengoed Engels! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik hep nu een forum gemaakt ,maar verder hoe kan ik skins toevoegen en talen.Het GtaForum heeft veel meer emotiocons hoe kan je er meer bijzetten. En over de rangen weet ik het een en ander ook nog niet echt hoe kan je zien welke rangen er zijn of kan je ze zelf maken :huh: Als je er nog helemaal niets vanaf weet? Waarom begin je er dan aan? Je moet in je Admin CP zijn bij Emoticons daar kan je van alles toevoegen. Er zijn vast wel tuts te vinden met google en je moet wel goed engels kunnen! Want bij een nederlands forum, is het Admin CP nog evengoed Engels! OK heel erg bedankt en hoe word je dan admin CP en hoe kun je die rangen instellen en een eigen skin maken? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 *KLIK* user's title, ranks daar kun je de ranks veranderen... KLIK* hier kun je skin's vinden en meschien maken denk ik! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik zit nou wel die hele site af te zoeken maar ik kan geen enkel skin vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.