Jump to content

Forum bouwen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Is het mss niet handig dat ik een topic aan maak waar mensen en ik tutorials in kunnen zetten?

Zoals waar je de taal kan wijzigen :puh:

Bewerkt: door X-Qyeh
Geplaatst:

Als het mag zet ik hier even een paar vraagjes neer:

1-Hoe maak je eigen skins?

2-Hoe maak je een eigen logo.(ik maak wel een logo dan upload ik die bij imageshack dan plak ik het en dan staat er zo'n stom icoontje dat ie de afbeelding niet kan weergeven)

3-Kan je of hoe verander je de taal want bij control panel staat:languages and skins of zoiets

PS:bij google vind ik helemaal nx interresants <_<

Geplaatst:

Wat verwacht je allemaal van ons en van jezelf? <_<

Als je niets zelf kan hoe kan je dan ooit een eigen forum maken aangezien je dan niks zelf hebt gemaakt.

Blader is wat op http://www.invisionize.com/ daar staat veel info en vele mooie downloads.

Verder zou je toch echt zelf eerst je Engels effe bij moeten werken, zelf wat handleidingen gaan lezen en zelf wat met het systeem gaan moeten spelen.

Dit is de beste manier om het te leren.

Iedergeval succes.

HINT: Sluit je gewoon aan bij een ander forum veel minder werk en natuurlijk veel gezelliger aangezien er al leden zijn.

Ik raad je GTAforum.nl aan waar nu al meer dan 12000 leden zijn en vele leuke gedeeltes. ;)

Geplaatst:
HINT: Sluit je gewoon aan bij een ander forum veel minder werk en natuurlijk veel gezelliger aangezien er al leden zijn.

Ik raad je GTAforum.nl aan waar nu al meer dan 12000 leden zijn en vele leuke gedeeltes. ;)

haha dat kan ook :puh:

maarja hier gaat het natuurlijk (vooral) over gta, ,isschien wil hij het wel over (vooral) andere spellen/dingen hebben ;)

Geplaatst:

Ik wil eigenlijk van invisionfree.com nog veel meer weten over een heleboel dingen.. ;):( :blink: :unsure:

Zal ik dus even een topic aanmaken waar iedereen zijn tutorials kan plaatsen... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...