bossofzeeland Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Hallo mensen van het forum. De titel zegt het al. Wat zouden jullie vinden van splitscreen modus? Ikzelf zou het wel leuk vinden om samen met mijn vader te spelen ofzo Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Haha, wat een vraag, wie zou splitscreen nu niet leuk vinden? Reageren
Racemees Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Ik zou dan wel eens met vriend samen willen gtaen en kijken wie dan beter is Reageren
Recruut Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Ik zou het sowieso met me vader gaan spelen, Die is kei verslaafd aan San Andreas dus dan is Gta V natuurlijk nog veel leuker, Lekker met een hydra vliegen of met een Bmx net als in real-life. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Natuurlijk zou ik dat willen, met mijn vrienden op de bank GTA spelen. Lijkt me ook veel leuker als er dan een als 1 met bv michael en de ander met FRanklin of Trevor kan spelen, al zie ik dit niet snel gebeuren. Reageren
GTAfame Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 Het idee is leuk natuurlijk alleen of het gaat gebeuren lijk me niet .. Als het gebeurd zal het wel vaak gebruikt worden bij mij met vrienden lekker spelen TOP Reageren
Ak47 Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 In San andreas is het ook gedaan, zou niet wete waarom ze het nu niet weer zouden doen... Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Lekker met zn 2tjes de stad terroriseren Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik dacht hier laatst nog aan. Lijkt me mooi. Er zou geen co-op komen, maar wel 'een soort van', volgens mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.