Michael Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Ik ben vandaag begonnen met Photoshop CS5. Na het vinden van alle knopjes ben ik was bezig geweest, best wel moeilijk. Daarom kwam ik op dit resultaat uit vandaag. Advies en tips zijn uiteraard welkom Bewerkt: 30 juli 2013 door Extreem Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Eerlijk gezegt vind ik hem niet echt goed gelukt. De effecten links en rechts passen niet bij anime en ze lopen er ook niet echt mooi in over. Verder is rit wel goed voor een beginner 5/10 Bewerkt: 30 juli 2013 door supergtagamer Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Voor een eerste signature heb je het uitstekend gedaan! Tuurlijk zijn er een aantal dingen waaraan je nog kunt werken, maar het is belangrijk dat je eerst de basics onder de knie hebt zodat je verder kunt groeien. Leer jezelf (of aan de hand van tutorials) kleine dingen aan zoals plaatsing van renders, de werking van layers, brushen en het toepassen van simpele blendmodes. Daarna kun je bijvoorbeeld eens gaan kijken naar kleur, contrast, flow en noem het allemaal maar op. Toen ik begon had ik een klein stappenplan aan de hand waarvan ik signatures maakte. Enige tijd (en een hoop dezelfde signatures) later ben ik gaan afwijken van dat stappenplan en kon ik beetje bij beetje diverser zijn in mijn uitkomsten. Onthoud wat je geleerd hebt bij het maken van deze signature en probeer bij de volgende keer een stapje verder te gaan, al is het maar een extra effectje of een extra adjustment. Blijf jezelf stimuleren Extreem, je bent al op de goede weg in ieder geval! Reageren
Michael Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Voor een eerste signature heb je het uitstekend gedaan! Tuurlijk zijn er een aantal dingen waaraan je nog kunt werken, maar het is belangrijk dat je eerst de basics onder de knie hebt zodat je verder kunt groeien. Leer jezelf (of aan de hand van tutorials) kleine dingen aan zoals plaatsing van renders, de werking van layers, brushen en het toepassen van simpele blendmodes. Daarna kun je bijvoorbeeld eens gaan kijken naar kleur, contrast, flow en noem het allemaal maar op. Toen ik begon had ik een klein stappenplan aan de hand waarvan ik signatures maakte. Enige tijd (en een hoop dezelfde signatures) later ben ik gaan afwijken van dat stappenplan en kon ik beetje bij beetje diverser zijn in mijn uitkomsten. Onthoud wat je geleerd hebt bij het maken van deze signature en probeer bij de volgende keer een stapje verder te gaan, al is het maar een extra effectje of een extra adjustment. Blijf jezelf stimuleren Extreem, je bent al op de goede weg in ieder geval! Dat is goed advies, bedankt Matthijs! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.