Jump to content

Dromen over GTA V demo? Het gebeurt.

Recommended Posts

Geplaatst:

Je zal vast wel is gedroomd hebben over GTA, zonder er aan gedacht te hebben. Maar zijn er al mensen die de GTA V demo gespeeld hebben in een droom ?

Ik wel maar het ziet er toch wel weer heel anders uit, dan je weet hoe het er ongeveer eruit ziet, maar als je wakker word dan ben je toch wel weer heel erg blij dat je de nieuwe GTA heb mogen spelen, en ook al was het hem niet echt.

In de GTA V demo zat ik in een grote stad, waar je zo van boven naar beneden kom kijken en een groot eiland zag met donkergrijs water eromheen. Ik had dit ook bij GTA IV gehad waar ik tussen de fabrieken reed, maar dat was het dan ook.

Ja je ziet meer omgeving dan dat je echt iets gaat doen ofzo, maar zijn er meer mensen die dat mee gemaakt hebben ?

Geplaatst:

Je titel is misleidend. Ik dacht het ging over mensen die stonden aan te schuiven (te drommen) om een GTA V demo te pakken te krijgen. nopompom.gif

drom (de; m; meervoud: drommen)

1. dichte menigte

>>> Door .Timothy: Heb alle fouten er even voor je uit gehaald.<<<

Geplaatst:

ik snap wat je bedoelt

het betekend gewoon dat je teveel met gta5 in je hoofd zit

als ik de hele dag een spel speel droom ik er snachts ook van

Geplaatst:

Zullen we hier dan maar het "Dromen over GTA V"-topic van maken ipv "Dromen over GTA V-demo"-topic?

Want ik heb volgens mij wel een keer gedroomd dat ik het al speelde, al herinner ik me niet zo veel meer van die droom verder. Was ten tijde van de eerste trailer nog. Toen werd ik wakker en dacht ik "crap".

Geplaatst:

Nee, niet op jouw manier..

Heb wel, net als spacey, al een keer half gedroomd dat ik het speelde. Ik racete over een snelweg in een van die race-auto's (weet niet meer welke).. Was wel tof, maar het duurde echt maar een paar minuten helaas. Ik kreeg er wel weer meer zin in het werkelijk spelen door, dat dan weer wel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...