Sir_Ballas Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 ik heb zelf geen XBOX, maar dit ziet er wel heel gaaf uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Ziet er inderdaad leuk uit ja. Rockstar Games gebruikt V dus al als melkkoe voordat de game uberhaupt op de markt is. Bijzonder. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor een regen dure dlc's naderhand.. Ik heb m'n avatar aangekleed, maar ik ga er niks voor kopen. Ik vind het leuk als er merchandise voor is zoals het gratis Red Dead Redemption t-shirt destijds hoor, daar niet van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Er zijn ook al een tijdje PS3 avatars van hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Rockstar Games gebruikt V dus al als melkkoe voordat de game uberhaupt op de markt is. Bijzonder. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor een regen dure dlc's naderhand.. Dat heet marketing. Rockstar Games is een commercieel bedrijf, dus als zij de mogelijkheid krijgen ergens simpel te verdienen, grijpen ze die kans maar al te graag aan, al is het nog niet eens om GTA V te promoten. DLC's hebben daar niets mee te maken in mijn ogen.. Ik heb ook niets tegen DLC's, als ze maar iets toevoegen voor het geld wat een uitgever ervoor vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Dat vind ik heel erg leuk, maar helaas heb ik ook geen XBOX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Ik heb echt nooit gesnapt waarom mensen daar geld voor uitgeven. Ik heb er ooit eens een gekocht toen ik maar niet van mijn 120 MSP af kwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Er zijn ook al een tijdje PS3 avatars van hoor. Waar dan? Ik kan ze niet vinden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Er zijn ook al een tijdje PS3 avatars van hoor. Waar dan? Ik kan ze niet vinden.. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/avatars/grand-theft-auto-v-logo-2-avatar/cid=EP1004-BLES01807_00-AVGRANDTHE000006 onderaan staan er nog 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Rockstar Games gebruikt V dus al als melkkoe voordat de game uberhaupt op de markt is. Bijzonder. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor een regen dure dlc's naderhand.. Dat heet marketing. Rockstar Games is een commercieel bedrijf, dus als zij de mogelijkheid krijgen ergens simpel te verdienen, grijpen ze die kans maar al te graag aan, al is het nog niet eens om GTA V te promoten. DLC's hebben daar niets mee te maken in mijn ogen.. Ik heb ook niets tegen DLC's, als ze maar iets toevoegen voor het geld wat een uitgever ervoor vraagt. Je trapt graag open deuren in of dacht je dat je wat nieuws uitlegt? Ik moet mezelf even verduidelijken, mijn excuses .Timothy. Gekeken naar DLC voor Rockstar Games gaat het mijns inziens achteruit. "vroeger" was er South Central voor MC:LA en TLAD en TBOGT voor IV. In mijn optiek beide kwalitief hoogwaardige DLC's, echt waar voor je geld. Uren singleplayer speelplezier erbij en talloze echt vernieuwende multiplayer content in één DLC. Sinds RDR echter gaat het mijns inziens neerwaarts met die prijs/kwaliteit verhouding. Kleine pakketjes voor RDR en MP3 die slechts een beetje toevoegen, geen nieuwe ervaring maar alleen wat extra'tjes, maar wel veelal voor de helft van de prijs van voorgenoemde DLC's. En daar dan heel erg veel van. (wat RDR betreft bedoel ik niet de UN DLC, maar al die andere packs voor de vanilla RDR) Het grote nadeel daarvan is dat de comptabiliteit van gebruikers onderling onderuit gaat: het komt er bijvoorbeeld bij RDR en MP3 op neer (multiplayer) dat wanneer iedereen een ander pakketje heeft, je niet gezamenlijk meer de game kan spelen. Het verknalt mijns inziens het samenspel met anderen wanneer je graag met bekenden speelt. Je moet allemaal hetzelfde aanschaffen of mensen moeten afhaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Klopt, vooral dat laatste is een trend die bij Battlefield 3 ook al heel duidelijk aanwezig was.. Dat is inderdaad jammer, maar dat is op dit moment ook alleen speculatie. Om te roepen dat dezelfde stap al is gezet door een paar avatars, vind ik louter voorbarig. Vandaar mijn opmerking ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Vandaar ook dat ik zeg dat ik hoop dat het geen voorbode is van wat nog komen gaat hè, meer niet. Die Chop is wel gaaf trouwens hoor. In het kader van nutteloze hebbedingetjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 Grappig, maar niet aan mij besteed. Ik heb al jaren dezelfde avatar, dezelfde namelijk als mijn avatar hier. Heel misschien dat ik het kogelwerende vest "FIB" neem, maar dat gaat dan weer in tegen mijn principe dat ik er geen geld aan wil uitgeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2013 Heb vandaag maar alvast 4200 poinst gekocht, maar ook voor de DLC natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 (bewerkt) Rockstar Games heeft het officieel op de site aangekondigd + 10 Gamerpictures! Laat aan iedereen op PSN & Xbox Live zien dat jij er helemaal klaar voor bent in September - met deze set van Avatars en gamerpictures van Michael, Trevor, Franklin, "Chop" de Rottweiler en een sexy Vespucci Beach ganger - natuurlijk ook met de twee varianten van het Grand Theft Auto V logo. Grijp snel de hele set van Xbox Live Gamerpictures voor maar 80 MS Points bij de Xbox Live Marketplace en/of bij de Playstation Store voor maar €0.25 per stuk! Wat ook beschikbaar is is de nieuwe collectie van GTAV met o.a thema's, outfits en veel meer leuke dingen voor je avatar. De outfits zijn verkrijgbaar voor 320 MSP per stuk en het t-shirt voor 80 MSP. "Chop the Dog" en de parachute zijn te krijgen voor 240 MSP. Bugstar Outfit (Men | Women) Chop Pet FIB Outfit (Men | Women) Grand Theft Auto V T-Shirt (Men | Women) Abseiling Outfit (Men | Women) Parachute Prop Scuba Outfit (Men | Women) BRON: R* Games (Tekst zelf vertaald!) Bewerkt: 8 augustus 2013 door JaggysModz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit zonde van het geld vind. Het is leuk dat ze dit voor de release uit brengen maar dat het geld kost vind ik erg jammer, ook al is het maar €0,25 of 80 MS points Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.