Jump to content

GTA V Avatar Items in XBOX store!

Sir_Ballas

Recommended Posts

Ziet er inderdaad leuk uit ja. Rockstar Games gebruikt V dus al als melkkoe voordat de game uberhaupt op de markt is. Bijzonder. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor een regen dure dlc's naderhand..

Ik heb m'n avatar aangekleed, maar ik ga er niks voor kopen. Ik vind het leuk als er merchandise voor is zoals het gratis Red Dead Redemption t-shirt destijds hoor, daar niet van. :tu:

Delen op andere websites

Rockstar Games gebruikt V dus al als melkkoe voordat de game uberhaupt op de markt is. Bijzonder. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor een regen dure dlc's naderhand..

:7 Dat heet marketing. Rockstar Games is een commercieel bedrijf, dus als zij de mogelijkheid krijgen ergens simpel te verdienen, grijpen ze die kans maar al te graag aan, al is het nog niet eens om GTA V te promoten. DLC's hebben daar niets mee te maken in mijn ogen.. Ik heb ook niets tegen DLC's, als ze maar iets toevoegen voor het geld wat een uitgever ervoor vraagt.

Delen op andere websites

Rockstar Games gebruikt V dus al als melkkoe voordat de game uberhaupt op de markt is. Bijzonder. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor een regen dure dlc's naderhand..

:7 Dat heet marketing. Rockstar Games is een commercieel bedrijf, dus als zij de mogelijkheid krijgen ergens simpel te verdienen, grijpen ze die kans maar al te graag aan, al is het nog niet eens om GTA V te promoten. DLC's hebben daar niets mee te maken in mijn ogen.. Ik heb ook niets tegen DLC's, als ze maar iets toevoegen voor het geld wat een uitgever ervoor vraagt.

Je trapt graag open deuren in of dacht je dat je wat nieuws uitlegt? :7

Ik moet mezelf even verduidelijken, mijn excuses .Timothy. ;)

Gekeken naar DLC voor Rockstar Games gaat het mijns inziens achteruit. "vroeger" was er South Central voor MC:LA en TLAD en TBOGT voor IV. In mijn optiek beide kwalitief hoogwaardige DLC's, echt waar voor je geld. Uren singleplayer speelplezier erbij en talloze echt vernieuwende multiplayer content in één DLC.

Sinds RDR echter gaat het mijns inziens neerwaarts met die prijs/kwaliteit verhouding. Kleine pakketjes voor RDR en MP3 die slechts een beetje toevoegen, geen nieuwe ervaring maar alleen wat extra'tjes, maar wel veelal voor de helft van de prijs van voorgenoemde DLC's. En daar dan heel erg veel van. (wat RDR betreft bedoel ik niet de UN DLC, maar al die andere packs voor de vanilla RDR)

Het grote nadeel daarvan is dat de comptabiliteit van gebruikers onderling onderuit gaat: het komt er bijvoorbeeld bij RDR en MP3 op neer (multiplayer) dat wanneer iedereen een ander pakketje heeft, je niet gezamenlijk meer de game kan spelen. Het verknalt mijns inziens het samenspel met anderen wanneer je graag met bekenden speelt. Je moet allemaal hetzelfde aanschaffen of mensen moeten afhaken.

Delen op andere websites

Klopt, vooral dat laatste is een trend die bij Battlefield 3 ook al heel duidelijk aanwezig was.. Dat is inderdaad jammer, maar dat is op dit moment ook alleen speculatie. Om te roepen dat dezelfde stap al is gezet door een paar avatars, vind ik louter voorbarig. Vandaar mijn opmerking ook.

Delen op andere websites

Grappig, maar niet aan mij besteed. Ik heb al jaren dezelfde avatar, dezelfde namelijk als mijn avatar hier. Heel misschien dat ik het kogelwerende vest "FIB" neem, maar dat gaat dan weer in tegen mijn principe dat ik er geen geld aan wil uitgeven.

Delen op andere websites

Rockstar Games heeft het officieel op de site aangekondigd + 10 Gamerpictures!

actual_1370360085.png

Laat aan iedereen op PSN & Xbox Live zien dat jij er helemaal klaar voor bent in September - met deze set van Avatars en gamerpictures van Michael, Trevor, Franklin, "Chop" de Rottweiler en een sexy Vespucci Beach ganger - natuurlijk ook met de twee varianten van het Grand Theft Auto V logo.

Grijp snel de hele set van Xbox Live Gamerpictures voor maar 80 MS Points bij de Xbox Live Marketplace en/of bij de Playstation Store voor maar €0.25 per stuk!

actual_1370447751.jpg

Wat ook beschikbaar is is de nieuwe collectie van GTAV met o.a thema's, outfits en veel meer leuke dingen voor je avatar. De outfits zijn verkrijgbaar voor 320 MSP per stuk en het t-shirt voor 80 MSP. "Chop the Dog" en de parachute zijn te krijgen voor 240 MSP.

Bugstar Outfit (Men | Women)

Chop Pet

FIB Outfit (Men | Women)

Grand Theft Auto V T-Shirt (Men | Women)

Abseiling Outfit (Men | Women)

Parachute Prop

Scuba Outfit (Men | Women)

BRON: R* Games (Tekst zelf vertaald!)

Bewerkt: door JaggysModz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...