PuffDawg Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 kent er iemand een programma waarmee je muziek filtert waardoor het helderder klinkt en niet zo "donker" opgenomen klinkt Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 kent er iemand een programma waarmee je muziek filtert waardoor het helderder klinkt en niet zo "donker" opgenomen klinkt Virtual DJ, daar kun je ook mee mixen enzo. Je vind het via: Download.com of moet je via google zoeken. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 dat programma heb ik, maar het laat het niet zuiverder en helderder klinken Reageren
Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb Vitual DJ, je hebt vele opties , maar het is best moeilijk. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb een beetje aan alle knopjes zitten draaien in virtualdj en er is geen verschil hoorbaar hopeloos geval zeker? Reageren
Ken-D Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 dat programma heb ik, maar het laat het niet zuiverder en helderder klinken Ligt aan je mic gast. Professionele Microfoons zijn helderer en fillteren die donkere sfeer weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.