Venzio Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Na een lange tijd (meer dan 2 jaar!) Photoshop niet meer te hebben gebruikt voor signatures heb ik besloten om er maar een proberen te maken: Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Ik vind alles persoonlijk.. te scherp. Voor de rest vind ik het best wel mooi. Reageren
Venzio Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Ik vind alles persoonlijk.. te scherp. Voor de rest vind ik het best wel mooi. Heb ook deze versie: Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Ja die vind ik wel al mooier Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 De minder scherpe versie ziet er inderdaad beter uit. Als je dat toch graag een beetje wilt behouden, kun je of de opacity wat lager zetten of High Pass proberen. Voor de rest een uitstekende signature. Echt een typische voetbal sig is het met die kleine vormen/lijnen en een dubbele render. Blijft een leuke stijl en ik heb zoiets ook al een tijdje niet meer gezien. De kleuren zien er verder goed uit, maar het effect links voegt naar mijn idee niet echt iets toe. Staat ook een beetje in een soort niemandsland. Verder is de render op het eerste oog van mindere kwaliteit, al kan dat ook komen door de effectjes. Prima sig verder, hoop dat je PS weer wat vaker aan gaat slingeren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.