GTAKevin023 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Hey, Misschien even leuk om met jullie te delen. Best grappig om te zien. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Die tweede en die derde lijkt niet zoveel verschil in te zitten? Ik vind het niet meer dan logisch dat men nog gaat schroeven aan een aantal models. Ik geloof ook zeker dat in de eerste trailer niet alles helemaal af is. En ik zal die megaspelfout uit je titel halen. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Zo zie je weer dat Rockstar hard aan de game werkt en sommige dingen nog verbeterd Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 En ik zal die megaspelfout uit je titel halen. Huh, welke? >>> Door Dutchy3010: Verandert met een d... Een E erachter had ook nog gekund, maar ik vind de persoonsvorm mooier hier. <<< Reageren
Shorty_D Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik herinner me nog die boom bug toen met die drie hikers op de berg. Dat was wel heel erg slordig. maar zoals dutchy al zei, er moest toen nog zat gepolished/verbeterd worden. We zijn nu bijna 2 jaar verder, en dan kan je iig opmaken voor een verbeterde en schitterende spelwereld. Wellicht nog een paar bugjes hier en daar, maar ja.. dat kan ook niet anders als je een gigantische spelwereld voor je kaken krijgt. Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 (bewerkt) Leuk om te zien. Ik vind het wel jammer dat die bomen vervangen door wat dorre palmen en een simpele struik.Toch ben ik wel benieuwd of je er dan in kan vallen ofzo en dat je vol blaadjes eruit komt ( whaddabout een lijk verstoppen in een struik ). Bewerkt: 1 augustus 2013 door NicolaB Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 (bewerkt) De beplanting op het huis (de klimop) ziet er op de laatste twee trailers donkerder uit dan op de eerste trailer. Bewerkt: 1 augustus 2013 door SNIPER44 Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Het huis vind ik erop vooruit gaan. Maar de omgeving wat minder Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik vind het wel leuk dat ze er toch nog mee bezig zijn. En met al die gebouwen zijn er vast meer dingen veranderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.