Jump to content

Ps on pc?

Recommended Posts

Geplaatst:

heej mense ik had een vraagje een vriend van mij had een programma waarmee je ps2 en ps1 spelle op je pc kon spele. Alleen deze gozer is verhuisd naar het buitenland en heb geen email meer... Maar weet iemand wat ik bedoel zo vertel me aub waar ik die kan downloade of kopen en hoe dat programme heet : :D

Grts Da justin... :rolleyes:

Geplaatst:
heej mense ik had een vraagje een vriend van mij had een programma waarmee je ps2 en ps1 spelle op je pc kon spele. Alleen deze gozer is verhuisd naar het buitenland en heb geen email meer... Maar weet iemand wat ik bedoel zo vertel me aub waar ik die kan downloade of kopen en hoe dat programme heet : :D

Dat is volgens mij Warez Request...

Het is mogelijk, maar dat ga ik NIET vertellen.

Geplaatst:

Koop een ps :rolleyes:

Geplaatst:

Yeah emulators zijn vooor mensen die geen puf hebben om te sparen voor een echten en dus is het illigaal (en als je er 1 hebt moet je meestel je legaale PS2 game erin doen dus het kost alsnog geld) dus ik zal meer lekker een echte kopen kun je nog opscheppen ook :puh:

Geplaatst:

Koop dan gewoon een TV-kaart en prop die in je PC.

Hiermee kun je je PS(2) aansluiten op je PC, kun je daar ook spellen op spelen.

Bovendien helpen we jou niet met die illegale shit, capiche? ;)

Geplaatst:
Yeah emulators zijn vooor mensen die geen puf hebben om te sparen voor een echten en dus is het illigaal (en als je er 1 hebt moet je meestel je legaale PS2 game erin doen dus het kost alsnog geld) dus ik zal meer lekker een echte kopen kun je nog opscheppen ook :puh:

Misschien dat je beter eerst de hele post van de vraagsteller kunt lezen:

Maar weet iemand wat ik bedoel zo vertel me aub waar ik die kan downloade of kopen en hoe dat programme heet : :D

Hij vraagt dus helemaal niet alleen om een gratis versie... Misschien hebben ze thuis 1 PS2, nog een broertje en willen ze soms tegelijk spelen. In zo'n geval zou een legale emulator die een stuk goedkoper kan zijn dan een PS2 een goede oplossing zijn.

Niet alles hoeft een ilegale grondslag te hebben...

Geplaatst:

Sterker nog, ik heb een paar jaar geleden een ps1-emulator legaal gekocht, die emulator heette Bleem en kon je gewoon in de winkel kopen, weet niet of dit nu nog steeds zo is

Geplaatst:

Misschien dat je beter eerst de hele post van de vraagsteller kunt lezen:

Maar weet iemand wat ik bedoel zo vertel me aub waar ik die kan downloade of kopen en hoe dat programme heet : :D

Hij vraagt dus helemaal niet alleen om een gratis versie... Misschien hebben ze thuis 1 PS2, nog een broertje en willen ze soms tegelijk spelen. In zo'n geval zou een legale emulator die een stuk goedkoper kan zijn dan een PS2 een goede oplossing zijn.

Niet alles hoeft een ilegale grondslag te hebben...

Ow oepsie :huh:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Hey ik heb een tv kaart vermoed ik maar ik vind de aansluitingen niet van die 3 kleuren :s

Ik heb er ook één, ik vind die 3-Kleuren wel.

Je kan dus gewoon Playstation spelen en je gebruik in plaats van je TV je computer. Ik kan ook opnemen maar het geluid bij het opnemen is niet zo goed. Niet veel bijzonders aan.

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

Er bestaan wel emulators voor PS2, geen ID of dat legaal is..

Maar er zit 1 probleem aan, de system requirements:

8 GHz Processor :bonk:

1024 MG geheugen (is nog mogelijk)

512 MB videokaart :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...