Dennal Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 (bewerkt) Zojuist is verschenen de leeftijds rating voor GTA 5 in Australië opvallend is het volgende. GTA 4 was de rating 15 jaar net als GTA 4 - Lost d. en TBOGT. ook valt het op dat er veel drugs gebruik is en nog wel het opvallendst is dat vergeleken met de vorige delen de rating voor naaktheid en seks erg hoog is. Weet niet of ik het hier goed plaats of al geplaatst is? Bewerkt: 16 augustus 2013 door .Timothy tags Reageren
Joriz Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 De afbeelding die je toont gaat om de Australische rating zoals te vinden via: http://www.classification.gov.au/Pages/Results.aspx?q=Grand+Theft+Auto&t=lfc Reageren
Dennal Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Klopt daarom in de tekst bijgewerkt ! was al op de hoogte gebracht van de site van de Australische regering (onderdeel). Reageren
p-p Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 (bewerkt) Interessant, kunnen we hieruit opmaken dat het dealen in drugs terugkomt? Of is het alleen het gebruik van drugs, zoals we in de gameplay trailer door Franklin zagen..? Edit: ik las net op Nu.nl dat het voor het eerst is dat een GTA in Australië ongecensureerd uitgegeven mag worden. Dit terwijl andere games (zoals Saints Row IV) totaal verboden worden, tenzij ze aangepast worden. Goed nieuws voor de Australiërs dus! Helaas hebben wij er tot nog toe weinig aan, maar ja... Artikel: http://www.nu.nl/games/3540131/gta-eerst-ongecensureerd-australie.html Bewerkt: 1 augustus 2013 door p-p Reageren
Faenty. Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Als je een jointje rookt in een cutscène heb je al kans dat je 18+ wordt gerate in Australië. Ze zijn daar heel streng, dit zegt dus weinig. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 The Lost and Damned kreeg er zelfs een speciale editie zonder bloed, maar zo te zien hoeft dat niet dit keer met een 18+ rating. Mooi, dan zijn er ook geen kansen dat er mensen de verkeerde game krijgen (zoals met de TLaD download toen). Reageren
Michael Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Als ik het zo zie, krijgen we dan weer een Hot Coffee? Reageren
Dennal Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Als ik het zo zie, krijgen we dan weer een Hot Coffee? We zullen het hopen Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Als ik het zo zie, krijgen we dan weer een Hot Coffee? Dat zou wel high impact zijn... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.