Jump to content

huizen


fcdenhaag

Recommended Posts

Ik hoop zelf heel veel om het maar realistisch te houden!

Je kan huizen opkopen en verkopen dus zou raar zijn als er maar 10 huizen waren..

Denk toch zo gauw aan de 80 a 90 huizen garages en bedrijven bij elkaar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zelf heel veel om het maar realistisch te houden!

Je kan huizen opkopen en verkopen dus zou raar zijn als er maar 10 huizen waren..

Denk toch zo gauw aan de 80 a 90 huizen garages en bedrijven bij elkaar

Waar heb je gelezen dat je huizen kunt kopen en opkopen? En ik hoop uiteraard dat er genoeg bedrijven en huizen zijn verspreid over heel de map. Bv dat je in de bergen een houten hutje kan kopen om illegaal drank te stoken. En dan bv een hotel in de stad ofzo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik hoop ook wel dat je veel huizen hebt en veel verspreid want ik las ergens ook dat je nu van safehouse naar safehous kan transporteren. En ja in het begin is het wel leuk om naar de andere kant van de map terijden maar opeen gegeven moment wordt dat wel vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan huizen opkopen en verkopen dus zou raar zijn als er maar 10 huizen waren..

Denk toch zo gauw aan de 80 a 90 huizen garages en bedrijven bij elkaar

Ik hoop vanuit mijn hart toch niet dat het zoals San Andreas word, waar je onderhand de halve map in je broekzak had. Onrealistisch en ik stoorde me zo erg aan het feit dat ik in steden de minimap niet goed kon zien door alle diskette icoontjes die erop stonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik zal het niet weten hoeveel het er zijn maar denk wel dat het een groot aantal zullen zijn want als het echt zo een grote map is zul je best huisjes in de overige dorpen enzo kunnen kopen. En aangezien ze hebben gezegd je kan een helikopter kopen als je een villa met heliplatvorm hebt en een boot als je een huis een water hebt met een boot plaats en je woont in een trailer en een villa en je ziet ook Franklin in een huis die op een berg staat en een appartement in de gameplay zal het aanbod wel heel veel verschillen denk ik zo.

Maar wat ik me wel afvraag is je hebt natuurlijk dat stukje dat je dan iemand naar buiten zag lopen die een boertje tekoop in ze tuin zet nu vraag ik me af zullen dus alle huizen van het begin af aan Tekoop zijn of moet je echt wachten tot er wat te koop staat.

En inderdaad vind huizen kopen wel leuk maar moet inderdaad niet teveel zijn dat je straks heel los Santos bezit. Zou leuk zijn een huisje aan het water een huisje in Hollywood een huisje aan zee in voorderest nog een paar huisje verspreid over los Santos. Niet dat je straks al 6 huizen in alleen downtown kan kopen

Bewerkt: door fcdenhaag
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je per personage een verschillend aantal huizen hebt wat je kan kopen.

Ik denk echter niet dat je onrealistisch veel gaat hebben als we ze zelf ook weer kunnen verpatsen voor een paar knaken. Dan heb je dat zelf in de hand. Mocht dat zo zijn zal ik denk ik hooguit twee huizen per personage hanteren, inderdaad om het echt te houden.

(ik denk overigens dat Michael z'n huwelijk gaat verknallen en dus eerst zijn grote casa el swag kwijt zal raken in de verhaallijn.. :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal die immobiliënwebsite die we in de gameplay trailer zagen een belangrijke rol spelen bij het kopen en misschien wel terug verkopen van huizen. Ik verwacht dus wel dat we een groot aantal huizen, laat ons zeggen zo'n 40-tal zullen kunnen kopen. Het zou leuk zijn, maar misschien een beetje onrealistisch dat deze huizen random bepaald worden. Hiermee bedoel ik dat we niet zoals in voorgaande GTA's al van tevoren bepaalde safehouses hebben, maar dat huizen plotseling op de woningenmarkt verschijnen, waarna je ze kan kopen.

Wat bedrijven betreft verwacht ik in ieder geval wel een kleine luchthaven en een kleine marina (jachthaven). Daarnaast misschien zoals in GTA Vice City een autozaak (die van Franklins baas?), taxibedrijfje, nachtclub,... De huizen en bedrijven worden wat mij betreft één van de leukste elementen in deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de huizen die je kan kopen en verkopen geen safe houses zijn maar puur alleen voor de handel

verhuren zou ook wel leuk zijn en als mensen de huur niet betalen trevor even langssturen

De huizen en appartementen die we tot dusver in de trailers en op screenshots hebben gezien leken mij eerlijk gezegd wel allemaal safehouses te zijn, aangezien je er als speler gewoon binnen kunt. De mogelijkheid tot verhuren zie ik trouwens nog niet in deze GTA geïmplementeerd worden, hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik denk ook wel dat het echt een huizenmarkt gaat worden en niet zo hier zijn 20 huizen en koop ze waarneer je er zin in hebt. ik denk het mede door de in de gameplay te zien is dat er ook iemand naar buiten loopt om zijn huis te koop te zetten. of je die dan ook kunt kopen of dat ze hier mee alleen willen laten zien dat de crisis echt een rol speelt in gta 5 weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik denk aan een mini-economie in het spel, dan denk ik inderdaad dat het aanbod van te kopen huizen wisselend zal zijn. Wellicht wel een groot totaal, maar vast niet allemaal altijd beschikbaar. Misschien is het in het begin ook wel mogelijk om huizen te huren. Trailerparks in de VS zijn vaak huurparken, wellicht dat Trevor geen eigen trailer heeft maar er een huurt. Voordeel dat je geen hoog aanschafbedrag hebt, nadeel dat het je iedere ingame maand geld kost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...