Jump to content

huizen


fcdenhaag

Recommended Posts

Ik kijk er wel naar uit om een mooi vakantiehuisje te kopen in de woestijn met een mooi groot zwembad, en natuurlijk ook dat je weer bedrijven gaat kopen. Maar ik ga toch echt eerst met grotere dingen bezig, tenzij dat dit een verplicht onderdeel word in de Storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zoals veel functionaliteiten die je kan doen in de game dat ze in een missie worden geïntroduceerd, en dat je vervolgens zelf de hand hebt in het gebruik maken ervan of niet. Ik verwacht niet dat het met je savehouses zo gaat zoals in IV.

Mag ik nog even op tafel brengen dat ik toch nog steeds heel erg hoop op zoiets als in Red Dead Redemption, waar je met je tentje nagenoeg zelf kon weten waar je je savehouse creëerde? Ik hoop dat dit in V kan met een trailer/camper, al zou het alleen maar kunnen op een tig tal campings in de spelwereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat erin gaat zitten Jacky, gezien dat gewoon niet in de setting past. In RDR zat je echt in "the frontier" en was campen daar heel gewoon. Tegenwoordig is het met je Sanchez even naar je berghutje crossen om te saven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat erin gaat zitten Jacky, gezien dat gewoon niet in de setting past. In RDR zat je echt in "the frontier" en was campen daar heel gewoon. Tegenwoordig is het met je Sanchez even naar je berghutje crossen om te saven.

Waarom niet,volgens mij zagen we ook in de trailer en op screenshot iemand met een rugzak en tent erboven lopen,in de bergen.. Dus wie weet kan je dat wel gewoon ergens bij zo een shop kopen .. Blijft wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste trailer zagen we een persoon een 'for sale' bordje plaatsen voor een huis, wat wat voor mij aanduid dat de economie - zoals in het echt - er niet fantastisch voor staat (anders steek je zo een detail niet in een trailer), en dus veel woningen verkocht zullen worden. Daarom verwacht ik dat je naast de savehouses ook woningen en eventueel (kleine) handelspanden kunt kopen, verhuren en verkopen. Dus ik veronderstel toch een degelijk aanbod op de immobiliën markt waar niet alles als savehouse zal gebruikt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang je niet té veel huizen tegelijk kunt bezitten zie ik het wel zitten als er vele huizen te koop staan. Ik weet niet zeker of ik mij er echt ga in verdiepen tijdens het spelen, maar de kans bestaat wel. Huizen aan- en verkopen is iets dat ik al een tijdje wil, dus... Ik zal me wel amuseren met het systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang je niet té veel huizen tegelijk kunt bezitten zie ik het wel zitten als er vele huizen te koop staan. Ik weet niet zeker of ik mij er echt ga in verdiepen tijdens het spelen, maar de kans bestaat wel. Huizen aan- en verkopen is iets dat ik al een tijdje wil, dus... Ik zal me wel amuseren met het systeem.

Het maakt toch niet ui hoeveel huizen je maximaal per personage in je bezit kan hebben? Je kiest dit toch zelf hoeveel je er zelf wil om het realistisch te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ze zullen het wel zo geregeld hebben dat dat toch even duurt voor je dat allemaal kan betalen.

Dat lijk mij ook ja!

Het is niet zo dat je ineens 10miljoen snel verdiend heb,en ineens alles kan kopen.

Zou niet echt realistisch zijn..

Ik denk ook dat er wel veel huizen zullen zijn buiten het feit dat het wel Misschien een rond cirkelend systeem word waarbij het net aan de crisis ligt welk huis te koop komt te staan!

Wat ook leuk zou zijn is dat je op een veiling op een huis kan bieden haha..

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me dan leuk om weer huizen vooraf te bezichtigen, dat miste ik in IV wel op dit gebied.

In GTA IV? GTA: San Andreas bedoel je. Kopje koffie? :koffie:

Wat ik wel verwacht, is dat zodra je een huis koopt, je ook met dergelijke vaste kosten raakt opgezadeld en dat het daardoor ook zeer lastig zal worden om alle huizen tegelijkertijd te bemachtigen. Bovendien denk ik ook niet dat Trevor zich heel erg in de huizenbranche zal verdiepen, en dat dit zelfs een activiteit voor alleen Michael gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben zeker benieuwd naar de huizen, hoop dat er veel verschil inzit. En laat er een huis zijn dat zich in een oud pakhuis bevind waar dan een cool loft inzit en je het pakhuis kan gebruiken voor het stallen van voortuigen. Al ben ik bang dat als je huizen koopt het maar alleen iets is dat je bezit om dan te verkopen en er verder weinig mee kan, laat dat aub niet zo zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...